Модель-годувальниця в рекламі фітнес-клубу
Категорія
Шоу-бізнес
Дата публікації

Модель-годувальниця в рекламі фітнес-клубу

Модель-годувальниця в рекламі фітнес-клубу
Джерело:  попкорнnews

У сучасній рекламі не перестають торкатися теми людської природи і призначення. Таким чином, головним обличчям нової рекламної кампанії спортивного бренду Equinox стала Лідія Херст, яка годує двох дітей, передає попкорнnews.
Кампанія отримала назву Commit to Something («Призначений для чогось більшого»).
«Реклама повинна відображати сучасні реалії і гострі соціальні питання, - розповів про цю ідею Стівен Кляйн. - Ця кампанія зачіпає злободенні проблеми та соціальні коментарі, які можуть стати потужним стимулом, замість того, щоб зображати людей лише як поверхневі об'єкти».
У кампанії зачіпаються теми активістських рухів, прав жінок, способу життя, сприйняття власної сексуальності і багато чого іншого.


Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?