Что нужнее украинскому агропродовольственному производителю: развитие внутреннего рынка или выход на экспортные? - эксклюзивное интервью (видео)
Категория
Экономика
Дата публикации

Что нужнее украинскому агропродовольственному производителю: развитие внутреннего рынка или выход на экспортные? - эксклюзивное интервью (видео)

Что нужнее украинскому агропродовольственному производителю: развитие внутреннего рынка или выход на экспортные? - эксклюзивное интервью (видео)
Источник:  online.ua

28 квітня о 13:00 у студії ONLINE.UA відбулося інтерв’ю з Михайлом Травецьким – керівником служби тваринництва Агробізнесу Агрохолдингу Кернел. Онлайн-трансляція пройшла у сучасному медіа-просторі Newshub.
Це друге інтерв’ю з циклу розмов з відомими діячами науки та бізнесу агропромислової галузі України на теми сучасного стану агропродовольчого ринку України та їхнього бачення щодо його можливого варіанту розвитку.

Зазначимо, що в Києво-Могилянській бізнес-школі стартувала програма “Нові концепти управління: мультиплікатори та важелі впливу”. На програмі учасники досліджували український контекст створення спільних ланцюгів доданої цінності. Дискутували про кейси українських компаній, які вже об’єднались заради створення більшої цінності для кінцевого споживача. Також розглядали стратегічну ідею як стрижень розвитку будь-яких компаній. Візія та місія компанії при роботі у логіці відкритих систем є надважливими складовими бізнесу – потрібно точно розуміти, куди ми хочемо розвиватись та з якими партнерами ми прямуємо до досягнення своєї мети.

В рамках цієї програми на ONLINE.UA і пройшло інтерв’ю з Михайлом Травецьким. Розмову провів Олександр Кузмічьов – власник ІТ компанії Lestro.

Інтерв’ю на тему: “Що потрібніше українському агропродовольчому виробнику: розвиток внутрішнього ринку чи вихід на експортні?”
У рамках бесіди розглянули питання виробництва у контексті ринків, як внутрішнього, так і зовнішніх. Які є перспективи їхнього розвитку, який продукт є необхідним для ринку, як збільшити цінність продукту для ринків? Вплив цінності продукту, налагодження взаємозв’язків між гравцями ринку, а також наявності стратегічної ідеї у виробників на розвиток компаній та ринок України. 
Розглянуті питання:

— Як ви оцінюєте поточний стан внутрішнього та зовнішнього ринків?

— Який загальний стан продукту на ринку України?

— Що необхідно виробнику для створення сталого виробництва?

— Як ви бачите ефективну співпрацю між виробниками?

— Які перспективи української продукції на ринках (внутрішньому та зовнішньому)?

— Який шлях у контексті ринку ви бачите найбільш перспективним для виробника?

Біографічна довідка:

За освітою Михайло Травецький – ветеринар. Також отримав ступінь МВА в Києво-Могилянській Бізнес Школі. Більше 10 років працює у сфері тваринництва на різних посадах у великих українських агрохолдингах. На даний момент займає посаду керівника служби тваринництва Агробізнесу.

Оставаясь на онлайне вы даете согласие на использование файлов cookies, которые помогают нам сделать ваше пребывание здесь более удобным.

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?