Тімбілдинг: як створити команду мрії

Тімбілдинг: як створити команду мрії


  |  Интересное   |   Читати українською

Традиційна робота з 9 ранку до 6 вечора починає втрачати актуальність — усе більше людей мріють про власний стартап. Якщо твердо вирішив працювати над власним проектом, досягнути успіху неможливо без першокласної команди. Утім, недостатньо просто зібрати однодумців у одному приміщенні — потрібно їх об’єднати.

Що таке тімбілдинг?

Це дії, спрямовані на створення міцної команди та покращення її ефективності. Тімбілдинг допомагає учасникам порозумітися одне з одним, сприяє формуванню командного духу, коли кожен вболіває за спільну справу, а не лише за власну частину роботи. Тімбілдинг — один із найефективніших прийомів управління персоналом. Його використовують не тільки комерційні компанії, але й громадські організації.

Реклама

Як створити дружну команду

Скористайся порадами Джона Гордона — американського спікера та засновника онлайн-платформи Positive University, де люди розповідають власні історії успіху. Його ідеї для створення міцної команди користуються попитом у бізнес-середовищі, а спершу були апробовані у великому спорті.

Хорошу команду вирізняє єдність. "Ми" — завжди більше, ніж "я", тому командні інтереси неодмінно повинні бути вищими за особисті. Потрібно бути готовим попрощатися навіть з першокласним фахівцем, якщо він не налаштований на спільну роботу. Існують люди, які вважають себе зірками команди, але колектив ніколи не працює на одного — він працює на результат. Неважливо, як багато знає чи вміє співробітник, якщо він не може застосувати навички під час командної роботи.

Команді потрібен лідер. Як не крути. Саме він створює доброзичливу атмосферу, визначає правила гри, допомагає кожному членові команди бути результативнішим. А ще хороший лідер бачить позитив навіть у найгірших ситуаціях.
Запорука результативної командної роботи — контроль членами колективу власного ставлення до роботи, зусиль і вчинків. Треба усвідомлювати відповідальність за власні дії, розуміти, як вони позначатимуться на роботі команди. А також — контролювати рівень зусиль, якість роботи, за можливості покращувати їх.

Головне — зберегти доброзичливу атмосферу всередині команди. А для цього варто разом розділяти і перемоги, і поразки. Немає кращих чи гірших, не існує індивідуальних забігів - лише командна робота й командні результати. Також ніхто не повинен залишатися наодинці з проблемами чи помилками. Атмосфера в колективі має спонукати до роботи над хибами, а не до замовчування чи перекладання вини на іншого.

Щоб команда працювала злагоджено та продуктивно, важлива якісна комунікація. Усі гравці повинні мати можливість ставити запитання й уточнювати поточні завдання, щоб не виникало непорозумінь.

teamДійсно хороша команда робить те, чим ніхто ще не займався. Щодня колектив зіштовхується з вибором: задовольнитися вже зробленим і спочивати на лаврах, чи докласти ще зусиль. Ефективна команда обирає другий варіант: так можна вивести компанію на новий рівень, забезпечити її конкурентоспроможність.

Вороги успішної команди

Ієрархія. Дуже непродуктивно, коли звичайні працівники отримують розпорядження й накази, але не мають змоги висловити власну думку. Вони краще знають усі аспекти роботи, розуміють, як варто чинити, а як - ні. Тому обов’язково потрібно проводити обговорення, круглі столи, мозкові штурми. Кожен повинен бути почутим, кожен має мати право голосу.

Страх. Часто колектив боїться лідера й зробити щось не так. Коли всюди — суворий контроль, працівники не наважуються на експерименти, рідко пропонують власні ініціативи. А саме такі речі здатні зробити команду успішною.

Упередженість. "А ми завжди так робили", "а так заведено" — ці фрази блокують можливість розвитку команди. Люди починають з недовірою та підозрою ставитися до "не таких" колег, у колективі панує недоброзичлива атмосфера, де не сприймають зміни й немає змоги вільно висловлювати думку. Про яку дружність може йти мова?

Відсутність мети. Неможливо організовувати та проводити тренінги з тімбілдингу, якщо команда не бачить перед собою мети: "Для чого це все? Ми — купка людей, які зійшлися на короткий період, щоб виконати справу, а потім знову розійдемося. Нащо нам гуртовуватися?" Кожен член команди повинен розуміти цінності компанії, кінцеву мету, кроки для її досягнення. Тоді з’явиться стимул ставати кращими.

А ти знаєш як створити хорошу команду? Ділися в коментарях.

Автор Ірина Ладика


Источник: studway.com.ua Теги:
Загрузка...
Новости других СМИ
Загрузка...
Новости
Все новости