Стали відомі результати опитування гостей Євробачення-2017, які відвідали Україну під час музичного конкурсу. 92% іноземців висловили бажання ще раз відвідати країну.
Про це свідчать результати соцопитування Інституту світової політики та компанії GfK Ukraine, повідомляє ONLINE.UA.
Зокрема здійснювалось опитування в найбільш населених країнах Європейського Союзу, де з'ясували, з чим нас асоціюють і що треба зробити, щоб Україна стала привабливішою для простих німців, італійців, французів чи іспанців.
Головною асоціацією з Україною стала "гостинність, чудові позитивні люди" (32% опитаних наприкінці подорожі відповіли саме так). 24% - з "красивим містом Києвом".
Читайте також: Після Євробачення іноземці купують платівки ONUKA за 100 євро
Крім цього, ще 15% опитаних іноземців відзначили високий рівень організації конкурсу, 13% сказали, що їм подобається українська кухня, 12% асоціюють Україну з красивими дівчатами, також 12% відзначили давню культуру і історію України.
Відзначимо, до відвідин України найбільше гості Євробачення (56%) асоціювали Україну зі словом "війна", терактами (43%), високим рівнем злочинності (15%). Однак, достатньо було кілька днів, проведених у Києві, щоб ця асоціація з Україною зникла взагалі з їхнього асоціативного ряду.
Головний момент в опитуванні полягає в такому: 92% гостей Євробачення висловили бажання знову повернутись до України.
Опитування іноземних гостей Євробачення проводилося Інститутом світової політики і компанією GfK Ukraine у період з 9 по 13 травня 2017 року. Всього методом комп'ютеризованого особистого інтерв'ю було опитано 1 060 респондентів у віці від 18 років, які не є громадянами України і приїхали в Україну саме через проведення конкурсу.
Як повідомляв ONLINE.UA, київська влада витратила на Євробачення 7,5 млн євро, у той же час туристи принесли дохід місцевому бізнесу у розмірі 20 млн євро.