Український проект завоював нагороду на фестивалі реклами "Каннські леви"
Категорія
Україна
Дата публікації

Український проект завоював нагороду на фестивалі реклами "Каннські леви"

Український проект завоював нагороду на фестивалі реклами "Каннські леви"

На Міжнародному фестивалі реклами "Каннські леви" проект Ukraine Witness Українського кризового медіацентру отримав "Бронзового лева" в категорії Lions Entertaiment.

Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook засновник і член правління УКМЦ Геннадій Курочка, передає ONLINE.UA.

Нагороду виборов ролик про трагедію у Бабиному Яру в 1941 році.

За словами Курочки, це перша нагорода з "Каннських левів" для України і вона має величезне значення для всього рекламного ринку країни.

"Для мене і моєї команди цей Бронзовий Лев - навіть більше, ніж Гран-прі. Тому що для української рекламної та піар-спільноти це - прорив. Ми нарешті розірвали замкнуте коло, яке багато років не давав нам піднятися вище шорт-листа. З іншого боку, я вважаю, що сьогодні Бронозовий Лев для нас краще, ніж золото, тому що Гран-Прі або Золото - це як би фінальна точка, а так нам є куди прагнути", - заявив Курочка в коментарі Reklamaster.

Як повідомляв ONLINE.UA, раніше британський рок-гурт Coldplay став володарем престижної премії MTV Video Music Awards 2016 за кліп Up & Up, візуальні ефекти для якого створили українці.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?