Автор двох українських проектів Кримського мосту, інженер-мостобудівник Георгій Росновский зазначив, що наразі геологічні умови у Керченській протоці, над якою збудували Кримський міст і справді дуже погані. За його прогнозом, великі навантаження і зовнішні чинники можуть призвести до пошкодження залізничних колій і викликати катастрофу.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "Обозреватель".
"Міцні ґрунти там дуже глибоко, а палі потрібно забивати ще глибше, щоб вони могли вистояти. Плюс там дуже багато грязьових вулканів, що дуже погано впливає на опори. І сама схема моста дуже невдала, він дуже низький, а між опорами – маленькі прольоти, що дуже погано в умовах проходу льоду, який буде поступово бити й розгойдувати опори", – зауважив інженер.
За словами експерта, будь-який нахил поперечки мосту може спровокувати сходження потяга з рейок. Але не тільки зовнішні фактори впливають на стійкість опор, але й навантаження, яке посилиться після запуску вантажних і пасажирських поїздів.
"Максимальні навантаження лімітовані будівельними нормами при проектуванні залізничних мостів. Але й ці норми зараз часто неграмотно складаються. Рух – це вібрація, не тільки рух води або льоду, осідання опор і геологія, але й зовнішня вібрація від навантаження, це все впливає на безпеку", – пояснив Росновський.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що російська влада вирішила встановити сканери на підході до Кримського мосту для забезпечення транспортної безпеки.