У південнокорейському Сеулі завершився матч між чемпіоном світу зі старокитайської гри го корейцем Лі Седолем і комп'ютерною програмою AlphaGo.
Як повідомляє ONLINE.UA, чемпіон програв комп'ютеру з рахунком 1:4, вигравши тільки одну партію з п'яти.
AlphaGo виграла першу, другу і третю партії, після чого Седоль зміг взяти реванш.
У 4-годинній партії програма припустилася декількох помилок, які коштували їй перемоги. Однак в заключній партії Седоль знову капітулював.
Відзначимо, що AlphaGo була розроблена компанією DeepMind, що належить Google. Програма використовує так звані мережі значень для оцінки положення фігур на дошці і мережі правил для вибору ходів. Ці нейронні мережі навчаються грі, аналізуючи відомі партії, а також шляхом проб і помилок, граючи поодинці.
Седоль програв комп'ютеру чотири гри (фото mashable.com)
Довідка. Логічна настільна гра го виникла в Давньому Китаї і вважається найбільш складною для штучного інтелекту через великий розмір дошки і труднощі в прогнозуванні ходів. У ній беруть участь двоє гравців: один отримує чорні камені, інший - білі. Мета суперників - відгородити на ігровій дошці каменями свого кольору більшу територію, ніж противник.