Світ змінюється. Ринок СНД все ще розвивається, але вже зараз конкурувати стало складніше, ніж, наприклад, 10 років тому. Підвищується рівень фахівців в пострадянських країнах, багато знань приходить iз Заходу. Тому сьогодні недостатньо просто створити бренд і нехитру рекламу, щоб залучити клієнтів.
GeniusMarketing – освітня компанія для підприємців. За 5 років роботи через їхнi навчальні програми пройшло більше 48 000 учасників із 52-х країн світу. Компанія впевнено йде до головної мети – вивести бізнес у російськомовних країнах на якісно новий рівень.
Але в “арсеналі” GeniusMarketing є подiя абсолютно iншого масштабу – Лабораторія Онлайн Бізнесу. Це щорічний саміт, який проводиться в Києві. Три попередні заходи відвідало понад 6 000 чоловік, 87% з яких – діючі підприємці. За 3 дні на події люди повністю змінюють своє уявлення про сучасний бізнес; шаблони руйнуються, відкриваються нові горизонти. Це відбувається завдяки:
1. Трендовому контенту з інтернет-маркетингу.
2. Спікерам зі світовими іменами, які діляться з учасниками своїми досвідом та секретами.
3. Нетворкінгу в оточенні тисяч успішних бізнесменів. Телефонні книги поповнюються десятками нових корисних контактів.
2018 рік, за словами організаторів, обіцяє бути найбільш значущим, тому що встановлена ними ж планка буде перевищена. На торiшнiй Лабораторії Онлайн Бізнесу під одним дахом перебувало 2 600 учасників. На #ЛОБ18 очікується близько 4 000 осіб.
Вже зараз, за 2 місяці до події, продано понад 50% квитків. Це означає, що до початку травня вільні місця можуть закінчитися, а їхня вартість значно зросте. Є сенс забронювати участь прямо зараз на вигідних умовах.
У 2018-му помітно підвищується і рівень запрошених спікерів. Відомі імена деяких з них:
• Андрій Федорів, кращий маркетолог України і засновник FEDORIV HUB. Приклади роботи – бренди "Нова пошта", "Ощадбанк", "Хортиця".
• Сергій Кравець, засновник найбільшого в Україні онлайн-сервісу з продажу квитків Tickets.ua.
• Катерина Микула, керуючий директор інтернет-магазину Lamoda.ua.
• Віталій Дрозд, засновник і керівник інтернет-магазину подарунків Bodo.ua.
• Олесь Тимофєєв, Олександр Рябікін, Антон Бовт, засновники і керуючий директор GeniusMarketing.
Також на офіційному сайті є інформація, що на сцену вийде людина з ТОП-100 підприємців за версією "Forbes Україна". Ім'я спікера поки тримається в секреті, але вiдомо, що це власник відомої на весь світ компанії.
Досвід цих людей здатний повністю змінити бізнес-мислення і бачення учасників. А робота поруч iз тисячами інших бізнесменів у режимі реального часу – задоволення для кожного підприємця.