Чому у травні 2018 мислення українських підприємців зміниться назавжди
Категорія
Економіка
Дата публікації

Чому у травні 2018 мислення українських підприємців зміниться назавжди

Чому у травні 2018 мислення українських підприємців зміниться назавжди
Джерело:  online.ua

Світ змінюється. Ринок СНД все ще розвивається, але вже зараз конкурувати стало складніше, ніж, наприклад, 10 років тому. Підвищується рівень фахівців в пострадянських країнах, багато знань приходить iз Заходу. Тому сьогодні недостатньо просто створити бренд і нехитру рекламу, щоб залучити клієнтів.

GeniusMarketing – освітня компанія для підприємців. За 5 років роботи через їхнi навчальні програми пройшло більше 48 000 учасників із 52-х країн світу. Компанія впевнено йде до головної мети – вивести бізнес у російськомовних країнах на якісно новий рівень.

Але в “арсеналі” GeniusMarketing є подiя абсолютно iншого масштабу – Лабораторія Онлайн Бізнесу. Це щорічний саміт, який проводиться в Києві. Три попередні заходи відвідало понад 6 000 чоловік, 87% з яких – діючі підприємці. За 3 дні на події люди повністю змінюють своє уявлення про сучасний бізнес; шаблони руйнуються, відкриваються нові горизонти. Це відбувається завдяки:

1. Трендовому контенту з інтернет-маркетингу.

2. Спікерам зі світовими іменами, які діляться з учасниками своїми досвідом та секретами.

3. Нетворкінгу в оточенні тисяч успішних бізнесменів. Телефонні книги поповнюються десятками нових корисних контактів.

2018 рік, за словами організаторів, обіцяє бути найбільш значущим, тому що встановлена ними ж планка буде перевищена. На торiшнiй Лабораторії Онлайн Бізнесу під одним дахом перебувало 2 600 учасників. На #ЛОБ18 очікується близько 4 000 осіб.

Вже зараз, за 2 місяці до події, продано понад 50% квитків. Це означає, що до початку травня вільні місця можуть закінчитися, а їхня вартість значно зросте. Є сенс забронювати участь прямо зараз на вигідних умовах.

У 2018-му помітно підвищується і рівень запрошених спікерів. Відомі імена деяких з них:

• Андрій Федорів, кращий маркетолог України і засновник FEDORIV HUB. Приклади роботи – бренди "Нова пошта", "Ощадбанк", "Хортиця".

• Сергій Кравець, засновник найбільшого в Україні онлайн-сервісу з продажу квитків Tickets.ua.

• Катерина Микула, керуючий директор інтернет-магазину Lamoda.ua.

• Віталій Дрозд, засновник і керівник інтернет-магазину подарунків Bodo.ua.

• Олесь Тимофєєв, Олександр Рябікін, Антон Бовт, засновники і керуючий директор GeniusMarketing.

Також на офіційному сайті є інформація, що на сцену вийде людина з ТОП-100 підприємців за версією "Forbes Україна". Ім'я спікера поки тримається в секреті, але вiдомо, що це власник відомої на весь світ компанії.

Досвід цих людей здатний повністю змінити бізнес-мислення і бачення учасників. А робота поруч iз тисячами інших бізнесменів у режимі реального часу – задоволення для кожного підприємця.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?