Відомий виробник безалкогольних напоїв Coca-Cola вперше за 125 років випустив у продаж алкогольний напій.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на The Japan Times.
Несподівана новинка під назвою Lemon-Do має лимонний смак і випускається у декількох варіантах міцності - від 3% до 7% вмісту спирту. Банка об'ємом 350 мл коштує 150 ієн (близько 40 грн).
В компанії відзначили, що виробництво Lemon-Do за межами Японії наразі не планується.
Зазначається, що під час розробки напою фахівці орієнтувалися на молодих споживачів, особливо на жінок. За традицією компанії Coca-Cola, рецепт тримається у таємниці.
Про плани Coca-Cola випустити алкогольний напій стало відомо в березні цього року. Глава компанії Хорхе Гардуно тоді розповів, що жителі Японії охоче йдуть на різноманітні експерименти, тому частіше за все Coca-Cola випускає новинки саме на японський ринок.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що Coca-Cola зганьбилася "кремлівським" дизайном свого напою.