Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет анонсував реформу діджиталізації уряду за 6-9 місяців. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на його Facebook-сторінку.
За словами посадовця, значний шмат паперового документообігу перепадає на кадрову взаємодію. Загалом канцелярії потрібно близько 50-100 мільйонів гривень щорічно на підтримання HR-документів.
Дубілет пояснив, що наразі він пропонує скасувати подачу документів на приймання на роботу у паперовій формі, провести зацифрування архіву, скасувати закон про обов'язкове зберігання документів 75 років тощо.
"Трудові книжки повинні, нарешті, піти в історію. Це, до речі, оцінить також бізнес", - підкреслив міністр.
Він додав, що Кабмін має створити цифровий реєстр державних службовців та ще багато іншого.
Як повідомляв ONLINE.UA, раніше Дмитро Дубілет розповів, що паперова документація сьогоденного українського уряду- одна з його головних вад. Такий підхід потребує значного грошового забезпечення, а також витрачення часу. Він, таким чином, оголосив масштабну діджиталізацію задля економії обох ресурсів - як державних коштів, так і часу.