Український маркетинг-форум, партнером якого вже декілька років поспіль виступає ONLINE.UA, започаткував щоденні онлайн-ефіри для маркетингової спільноти. Редакція публікує графік проведення live-дискусій та виступів, на які запрошено спікерів форуму та експертів з комунікацій, сервіс-дизайну, рекламного бізнесу.
У рекламній кампанії 13 Українського маркетинг-форуму організатори закликали не діставати рідних і близьких професійними розмовами, а діставати питаннями своїх колег. Зараз цей заклик актуальний як ніколи, адже Україна — на карантині, і майже весь свій час ми проводимо вдома.
Нижче програма онлайн-ефірів цього тижня. Додавайте найцікавіші для вас теми у свій календар і приєднуйтесь до трансляцій.
6 квітня, 17.00—18.00, Рекламна панель «Сценарії для рекламної індустрії» з продюсером форуму Іриною Бондаренко.
Експерти панелі: Віктор Ішков, CEO Ukraine & Central Asia BBDO Worldwide; Сергій Урин, керівний директор Think McCann; Владислав Полонський, CEO компанії ROCKETS Growth Research & Development; Максим Лазебник, директор Всеукраїнської рекламної коаліції; Павло Таяновський, директор з трансформації Carat Ukraine.
Вже в понеділок, 6 квітня, дізнаємось, як переживає карантин рекламний ринок, і яких змін може зазнати рекламна індустрія найближчим часом:
Що відбувається з планами клієнтів та рекламними бюджетами?
Як якісно і кількісно змінюється медійний ринок?
До яких змін в управлінні рекламними командами вже призвела і ще може призвести в найближчому майбутньому пандемія?
А також поговоримо про те, як бренди підходять до адаптації комунікації у зв'язку з ситуацією. Реєстрація для участі за посиланням.
7 квітня, 17.00—18.00, «Час для Human Service», Ігор Фінашкін, креативний директор агентства I am IDEA та Вадим Іщенко, маркетинг-директор Uklon.
Чому міцні відносини з клієнтами та їхня лояльність сьогодні важливіші за прибуток? Наші експерти розкриють наступні теми:
В першу чергу люди, а не ліди. Чому зараз найкращий момент для вашого бренду стати ще ближчими до людей. Чому зараз час для вашої найважливішої рекламної кампанії.
Точка зеро для маркетингу. Переорієнтація на некомерційні ініціативи.
Зміна цілей. Який показник ефективності буде головним? До чого прагнути і що пропускати? Чому важливо думати не про те, що відбувається зараз, а про те, ким ми хочемо бути “після”.
Реєстрація для участі за посиланням.
8 квітня, 17.00—18.00, «Поведінкова економіка і вихід з кризи. Маркетинг управління ринком», Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній Advanter.ua.
Новий світ або старі тренди? Як зміниться поведінка споживачів, коли (якщо) криза закінчиться? 8 квітня в прямому ефірі зі стратегом, футурологом та практиком з трансформації ринків і бізнесів Андрієм Длігачем поговоримо про те, як працює поведінкова економіка, де вихід з кризи і як управляти ринком і нішею в період трансформації.
Реєстрація для участі за посиланням.
9 квітня,17.00—18.00, «Як бренду за 7 днів створити онлайн-школу та отримати +28 000 лояльних клієнтів», Андрій Шатирко, власник SHATYRKO AGENCY.
Сьогодні можна достатньо швидко зібрати велику кількість нових лояльних клієнтів саме через онлайн-платформи та онлайн-навчання. Під час ефіру з провідним спеціалістом із просування в YouTube та власником SHATYRKO AGENCY Андрієм Шатирко поговоримо:
Яким брендам потрібна онлайн-школа і як її створити?
Структурний план старту в 10 кроків.
Ключові кроки після запуску: маркетинг, робота з аудиторією.
Реєстрація для участі за посиланням.
10 квітня, 17.00—18.30, «Лідер змін», Філіп Гузенюк, автор проєкту «Щастя в діяльності».
Яке лідерство потрібно компаніям сьогодні і які якості лідера важливо розвивати прямо зараз? Про це будемо говорити разом з keynote-спикером Українського маркетинг-форуму Філіпом Гузенюком під час ефіру 10 квітня. Реєстрація для участі за посиланням.
Правда, це все цікаво? Раніше ONLINE.UA розповідав, які тренди у соціальній відповідальності бізнесу здатні вбити існуючі компанії. Повне занурення у тренди і майбутнє маркетингу — на 13 Українському маркетинг-форумі відбудеться 3–4 червня 2020 року.