Онлайн-шопінг став звичним для 34% українських користувачів інтернету. При цьому загальна кількість наших співвітчизників, хто регулярно використовує інтернет, досягла 66% від загальної чисельності населення. Такі дані оприлюднила компанія Омнібус GfK Ukraine, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Mind.
Найчастіше за все українці купують в інтернеті взуття та одяг. Найменшим попитом користується онлайн-купівля продуктів харчування.
13% респондентів заявили, що хотіли б купувати харчові продукти через інтернет, але не можуть це робити через недостатню зручність доставки товарів цієї категорії і невелику кількість магазинів.
Частіше за все онлайн-покупки українці здійснюють за допомогою ноутбуків – 50%, стаціонарних комп’ютерів та смартфонів – 49% та 44% відповідно. Найменш популярними для купівлі через інтернет є планшети – 11%.
Пріоритетний спосіб оплати в інтернеті – за допомогою банківської картки на сайті (36% випадків). Оплату готівкою обирають лише 23% покупців. 14% перераховують гроші на картку продавця, ще 14% надають перевагу оплаті при отриманні.
Серед перешкод для оплати на сайті покупці називають небажання платити наперед (44%), відсутність такого способу оплати (26%), небезпеку оплат в інтернеті (10%), вищу вартість (9%) та невміння здійснювати онлайн-оплату (1%).
Нагадаємо, що за результатами першого кварталу 2018 року українські банки отримали рекордний прибуток. У НБУ пояснили причину цього результату.