У Instagram розміщувалася оплачена з Росії реклама для втручання в минулорічні вибори президента США.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на доповідь Facebook.
За даними компанії Facebook, на частку Instagram довелося 5% рекламних оголошень. Крім іншого вони стосувалися міграційної політики, теми ЛГБТ і легалізації зброї. На оплату реклами пішло $ 6,7 тис.
Читайте також: Засновник Facebook Марк Цукерберг відповів на звинувачення Трампа
Напередодні в The Washington Post з'явилося повідомлення, що російські агенти витратили десятки тисяч доларів для розміщення реклами та іншого контенту на платформах YouTube і Gmail.
Компанії Google, Facebook і Twitter вже погодилися на слухання в Конгресі в рамках розслідування російського втручання в американські вибори.
Як повідомляв ONLINE.UA, комітет розвідки Сенату США викликав на допит керівництво компанії Twitter в справі про втручання Росії у вибори президента США 2016 року.