Через рішення керівництва соціальної мережі Facebook показувати користувачам менше відеороликів користувачі стали проводити в соцмережі тепер на 50 мільйонів годин в день менше.
Про це в середу, 31 січня, заявив засновник і глава Facebook Марк Цукерберг, передає ONLINE.UA з посиланням на DW.
Читайте також: У Facebook визначилися з пріоритетами в показі новин
З його слів, Facebook приймає до уваги можливі втрати, щоб користувачі соцмережі проводили в ній час «більш осмислено». Йдеться про те, що соцмережа буде показувати в стрічці новин менше повідомлень від ЗМІ і більше постів друзів і родичів.
«Допомагати людям налагоджувати зв'язки важливіше, ніж збільшити час користування соцмережею», - підсумував Цукерберг.
Тим часом Facebook продовжує приносити все більше прибутку - в 2017 році дохід компанії збільшився на 56% - до 16 млрд доларів, відзначає видання. У той же час компанія збільшила і витрати - довелося найняти багато нових співробітників для того, щоб не допустити поширення фейковий, що розпалює ненависть або маніпулює контенту.
«Facebook потрібен не тільки для отримання задоволення, але і для поліпшення стану людей і суспільства», - прокоментував Цукерберг.
Як повідомляв ONLINE.UA, нова рекламна політика соціальної мережі Facebook забороняє розміщувати на своїй платформі рекламу криптовалют.