Facebook та Twitter повинні уважніше вивчати досвід Києва в боротьбі з фейковими новинами та пропагандою. Про це розповів колишній високопосадовець Міністерства оборони США Майкл Карпентер, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Голос Америки.
Карпентер дав пораду компаніям звертати більше уваги на висловлювання, які сіють розбрат, та відслідковувати їх джерела та з'ясовувати чи не задіяні у цьому інші держави.
Він також відзначив один український проект заявивши, що вони були першими, хто намагався зрозуміти, як саме Росія поширює фейкову інформацію в соцмережах та ЗМІ.
Читайте також: Агенти РФ в Twitter "фільтрували" негативні новини про Трампа, - ЗМІ
Карпентер вважає, соціальні мережі не наважуються регулювати сферу через побоювання втратити прибутки, хоча вони навіть не до кінця розуміють усього масштабу та ефективності впливу російської пропаганди в соціальних та традиційних медіа.
"Вважаю, досвід всіх сусідніх з Росією країн був відкинутий. Переважно тому, що він не був добре відомий. Технологічні компанії живуть у своєму герметичному світі і не бачать, що відбувається в Україні. Вони про це не думають. І коли Марк Цукерберґ відкидає факт, що Росія могла втрутитися в наші вибори - це наївно і навіть небезпечно. Це хибне твердження, яке у той же час захищає їхні прибутки. Тому що боротьба з пропагандою коштує грошей", - наголосив Карпентер.
Він також переконаний, що компаніям доведеться поставитись до боротьби з пропагандою з усією серйозністю, якщо Конгрес та небайдужі громадяни будуть й надалі приділяти достатньо уваги цьому питанню.
Як повідомляв ONLINE.UA, Кремль інвестував в найбільші соцмережі - Paradise Papers.