Facebook та Twitter мають вивчати досвід Києва у боротьбі з пропагандою
Категорія
Світ
Дата публікації

Facebook та Twitter мають вивчати досвід Києва у боротьбі з пропагандою

Facebook та Twitter мають вивчати досвід Києва у боротьбі з пропагандою
Джерело:  Голос Америки

Facebook та Twitter повинні уважніше вивчати досвід Києва в боротьбі з фейковими новинами та пропагандою. Про це розповів колишній високопосадовець Міністерства оборони США Майкл Карпентер, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Голос Америки.

Карпентер дав пораду компаніям звертати більше уваги на висловлювання, які сіють розбрат, та відслідковувати їх джерела та з'ясовувати чи не задіяні у цьому інші держави.

Він також відзначив один український проект заявивши, що вони були першими, хто намагався зрозуміти, як саме Росія поширює фейкову інформацію в соцмережах та ЗМІ.

Читайте також: Агенти РФ в Twitter "фільтрували" негативні новини про Трампа, - ЗМІ

Карпентер вважає, соціальні мережі не наважуються регулювати сферу через побоювання втратити прибутки, хоча вони навіть не до кінця розуміють усього масштабу та ефективності впливу російської пропаганди в соціальних та традиційних медіа.

"Вважаю, досвід всіх сусідніх з Росією країн був відкинутий. Переважно тому, що він не був добре відомий. Технологічні компанії живуть у своєму герметичному світі і не бачать, що відбувається в Україні. Вони про це не думають. І коли Марк Цукерберґ відкидає факт, що Росія могла втрутитися в наші вибори - це наївно і навіть небезпечно. Це хибне твердження, яке у той же час захищає їхні прибутки. Тому що боротьба з пропагандою коштує грошей", - наголосив Карпентер.

Він також переконаний, що компаніям доведеться поставитись до боротьби з пропагандою з усією серйозністю, якщо Конгрес та небайдужі громадяни будуть й надалі приділяти достатньо уваги цьому питанню.

Як повідомляв ONLINE.UA, Кремль інвестував в найбільші соцмережі - Paradise Papers.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?