Facebook відмовляється від стеження за користувачами: вже закрито популярний шпигунський додаток
Категорія
Технології
Дата публікації

Facebook відмовляється від стеження за користувачами: вже закрито популярний шпигунський додаток

Facebook відмовляється від стеження за користувачами: вже закрито популярний шпигунський додаток
Джерело:  online.ua

У компанії Facebook вирішили відмовитися від своїх мобільних додатків, які могли вести стеження за користувачами в соцмережі. Йдеться про закриття шпигунського VPN-додатку Onavo, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на TechCrunch.

Відзначається, що Facebook припинив роботу безкоштовних програм для дослідження ринку і видалив свою програму Onavo VPN.

"В остаточному підсумку [додаток] закриється і негайно припинить отримувати дані від користувачів для дослідження ринку, хоча в короткостроковій перспективі він продовжить працювати як віртуальна приватна мережа, щоб користувачі могли знайти заміну", - відзначається в повідомленні джерела.

Там додали, що без програми Onavo Facebook втрачає потужний метод дослідження ринку, але не дивлячись на це тепер сфокусується на оплачуваних ініціативах і буде чітко пояснювати учасникам, якого роду дані і в яких цілях будуть збиратися. Що стосується шпигунського VPN-додатку Onavo, то він вже видален з магазину Google Play.

Нагадаємо, Facebook відмовилася від шпигунського додатка після розслідування, опублікованого TechCrunch в кінці січня. У ньому повідомлялося про "дослідницький" проект Facebook Research, учасникам якого щомісяця виплачується $20 в обмін на повний доступ до їх персональних даних. Вся активність користувача, включаючи місце розташування, історію браузера і інтернет-пошуку, повідомлень в месенджерах, відстежувалася після установки на смартфон однойменного VPN-сервісу.

У публікації TechCrunch також вказувалося, що статистика використання додатків, отримана через Onavo Protect, здійснила дуже сильний вплив на бізнес-стратегію Facebook. Згідно з внутрішніми документами, які опинилися в розпорядженні журналістів, саме цей VPN-сервіс дозволив Facebook передбачити вибухове зростання популярності WhatsApp і виправдати покупку стартапа за $19 млрд в 2014 році. З тих пір аудиторія месенджера зросла більш ніж втричі.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що соцмережа Facebook знову опинилася на межі гучного скандалу через популярний флешмоб #10YearChallenge. Користувачі почали сумніватися в безневинністі челенджа, підозрюючи, що флешмоб був запущений для того, щоб навчити алгоритм розпізнавати обличчя.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?