Але рекламу можна буде відправляти у вигляді повідомлення тільки тим користувачам, з якими рекламодавці вже спілкувались.
Про це повідомляє ONLINE.UA, посилаючись на TechCrunch.
Як говориться у документі, Facebook радить своїм бізнес-партнерам починати розмову з клієнтами в додатку вже зараз, щоб після запуску послуги вони змогли рекламувати себе в Messenger.
Крім того, соцмережа підтвердила, що випустила коротку посилання fb.com/msg/, яка направляє на чати з компаніями. Однак в Facebook відмовилися коментувати можливий запуск реклами в Messenger.
Додаток Messenger є окремим продуктом Facebook, що дозволяє спілкуватися з мобільних пристроїв з друзями з оцмережі. Число активних користувачів налічує 800 млн осіб у місяць. У самій соцмережі зареєстровано більше 1,5 млрд людей. З червня 2015 року Messenger працює без прив'язки до Facebook.
Нагадаємо, Facebook збирається забезпечити індійців доступом в інтернет.
- Категорія
- Культура
- Дата публікації