SHKALA 2021: як комунікації допоможуть громадянському суспільству адаптуватись до нової реальності
Категорія
Економіка
Дата публікації

SHKALA 2021: як комунікації допоможуть громадянському суспільству адаптуватись до нової реальності

SHKALA 2021: як комунікації допоможуть громадянському суспільству адаптуватись до нової реальності
Джерело:  online.ua

Турбулентного 2020 року на людство в цілому і на українське суспільство зокрема неочікувано звалилося стільки змін, що деякі з них ми досі усвідомлюємо й аналізуємо. У цей час вкрай важливо стежити за новими проблемами і потребами у суспільстві, обговорювати їх у професійній спільноті, щоб зрозуміти, як соціальному активізму трансформуватись у новому світі невизначеності й ізольованості, щоб і надалі бути ефективним. Саме для цього 2–3 лютого 2021 року відбудеться другий Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021, повідомляє ONLINE.UA.

"Поведінкові комунікації змінюють світ. Це особливо помітно зараз, під час пандемії. Як робити ефективні комунікації? Як змінити поведінку і вплинути на соціальну норму? Ці питання ми зможемо обговорити з міжнародними та локальними експертами на другому форумі SHKALA. Для нас важливо надавати доступ до міжнародної експертизи для українських комунікаційників та ділитися досвідом, зокрема про дієві комунікації під час пандемії", — коментує Анна Суходольська, керівниця відділу соціальних і поведінкових комунікацій ЮНІСЕФ Україна.

Основна тема 2021 року — "Адаптивність до сьогодення. Відповідальність за майбутнє". Спеціальна тема форуму — "Комунікації в епоху пандемії". Участь у форумі безкоштовна за попередньою реєстрацією.

"Пандемія дуже сильно змінила наші життя. Спостерігаємо цілий ряд проблем, які є спільними в усьому світі: люди втрачають роботу, різні сфери виробництва намагаються вижити. І зараз є неабияка потреба у допомозі з боку громадянського суспільства. Полегшення доступу до послуг, адвокація та захист прав людини — це те, що може робити громадянське суспільство сьогодні, аби допомогти впоратися з наслідками пандемії", — переконана Ясенка Перович, керівниця Проєкту ЄС "Підтримка взаємодії ЄС з організаціями громадянського суспільства України".

Експертка окреслила 6 ключових комунікаційних викликів для громадянського суспільства, зокрема проблема з довірою, питання безпеки, загрози демократії, роз’єднаність, інформаційне перевантаження та здатність робити зміни. Всі ці виклики обговорюватимуться на SHKALA 2021.

Більше 40 провідних міжнародних та українських експертів з соціальних та поведінкових комунікацій, спікерів з креативних, комунікаційних, консалтингових та діджитал-агенцій будуть ділитися своїми кейсами та досвідом роботи під час пандемії та криз, а також новими трендами у стратегічних комунікаціях для громадського та державного секторів.

Як повідомила засновниця IdeasFirst та продюсер події Ірина Бондаренко, цього року на форум запрошені виступити експерти міжнародного рівня:

  • Про державні комунікації під час пандемії та досвід Австралії розповість Д-р Рорі Галлахер, керуючий директор Behavioural Insights Team в Австралії та Азійсько-Тихоокеанському регіоні.

  • Як ефективно працювати з дезінформацією та фейками? Це тема виступу доктора наук Ангуса Томсона, старшого радника з соціально-поведінкових наук у сфері імунізації головного офісу ЮНІСЕФ, Нью-Йорк.

  • "Ваш мозок і криза: як адаптуватися і розвиватися у скрутні часи" — важливі поради надасть Ніколаос Дімітріадіс, автор книг "Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach" і "Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools"; фахівець з біхевіористики та нейромаркетингу; CEO TrizmaNeuro.

  • Про ефективні кейси комунікації соціальних та поведінкових змін розповість Сара Ісаак, засновниця робочої групи з питань поведінки щодо пандемії, член глобальної комунікаційної мережі IPREX, директор зі стратегії та планування агентства Marketing for Change Co.

  • Стів Варр, керівник з маркетингу відомої дослідницької компанії TrendWatching (Амстердам) розповість про те, як змінився світ у 2020 році і які нові соціальні та поведінкові тренди спостерігаються у всьому світі сьогодні.

Форум триватиме два дні. У перший спікери обговорюватимуть теми кризових комунікацій та дезінформації, нові виклики для громадянського сектору та комунікації в галузі охорони здоров’я.

Другий день форуму буде спрямований на розгляд кейсів спеціалістів з комунікацій та стосуватиметься сталого розвитку, соціальної відповідальності бізнесу, кібербезпеки, розвитку креативних індустрій, а також освіти і науки.

"Комунікація є невід'ємною частиною будь-якого проєкту в громадському секторі. Це також дуже практичний інструмент для просування місії організації, взаємодії з аудиторією та пошуку нових прихильників. Для того, щоб комунікувати ефективно, громадські організації повинні глибоко розуміти свою цільову аудиторію, і, в першу чергу, її поведінку. Форум SHKALA — це саме те місце, де представники громадянського суспільства можуть дізнатися про це більше, знайти інструменти для вимірювання своїх зусиль у сфері комунікації та натхнення для створення значущих та дієвих комунікаційних проєктів", — розповідає Роланд Ковач, директор Програми сприяння громадській активності "Долучайся!" (USAID/ENGAGE).

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 відбудеться під егідою Програми з питань підтримки громадянського суспільства Представництва ЄС в Україні, Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні, та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Співорганізатор події — компанія IdeasFirst.

Завдяки цьогорічному формату "online show" до обговорення найважливіших тем для суспільства у колі провідних експертів можна буде приєднатися з будь-якого безпечного та зручного місця.

Раніше старший програмний менеджер програми "Долучайся!" Айдер Халілов в спеціальному інтерв'ю розповів редакції ONLINE.UA про можливості та виклики четвертого сектору в Україні, чим він відрізняється від громадських організацій та які його основні характеристики.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?