Приблизно 50% чоловіків вважають, що, якщо 1 з 10 головних керівників в компанії - жінка, то цього цілком достатньо. І варто зазначити, що третина жінок теж з цим згодні. Коли така кількість людей, бачачи команду керівників, яка всього на 10% складається з жінок, які, як ми знаємо, складають половину населення, думають: «Це досить непогано», - це вірна ознака того, що ми занадто змирилися зі статусом-кво .
Про це пишуть у статті для The Wall Street Journal COO Facebook Шеріл Сендберг і Рейчел Томас, переклад якої зробив ONLINE.UA.
Такий ключовий висновок звіту 2017 року «Жінки на робочих місцях», спільного дослідження LeanIn.Org і McKinsey & Co., яке було опубліковано 10 жовтня. Результати звіту відображають поточну ситуацію в 222 компаніях, в яких працює більше 12 мільйонів чоловік. Наскільки нам відомо, такі масштаби роблять його найбільшим дослідженням в цій сфері.
Звіт цього року показує, що прогрес на шляху до рівності на робочих місцях настільки повільний, що може і зовсім зупинитися.
Жінки, в середньому, як і раніше недостатньо представлені на кожній сходинці корпоративної кар'єрної драбини. Гендерний розрив простежується з робочих місць початкового рівня і збільшується, чим вище ви піднімаєтеся. Це не через нестачу жінок - кількість жінок і чоловіків, що працюють в компаніях, приблизно однакова. І також не через відсутність попиту - жінки жадають підвищення не менш, ніж чоловіки, але тільки домагаються вони його набагато рідше.
Це доволі сумна картина, і напрошується критичне питання. Гендерні розриви залишаються незмінними, не дивлячись на те, що прихильність компаній до гендерної різноманітності знаходиться на досить високому рівні. Що відбувається?
Результати дослідження показують, що в цьому питанні є багато сліпих зон. Важко вирішити проблему, яку ми не повністю бачимо або розуміємо, а коли мова заходить про гендерну проблематику на робочих місцях, занадто часто ми втрачаємо або не помічаємо обсяги і масштаби цієї проблеми.
Багато чоловіків просто не помічають проблему або ігнорують її. Більше 60% чоловіків вважають, що їхня компанія вже робить все можливе для поліпшення гендерного різноманітності. Близько 50% чоловіків вважають, що їхнє керівництво вже розглядає різноманітних кандидатів для заповнення відкритих вакансій. З обома пунктами жінки не погоджуються. А з ключового питання: «Як ваша компанія вирішує конфлікти, які пов'язані з неповажною поведінкою по відношенню до жінок?» - чоловіки на 60% частіше, ніж жінки, відповідають, що вони вирішуються швидко.
Але є і хороші новини. Для компаній, які хочуть поліпшити ситуацію - а багато хто хоче - є кроки, які вони можуть зробити, щоб обрати правильний курс.
По-перше, зробіть переконливий аргумент на користь гендерної різноманітності - і зв'яжіть його з результатами і користю для бізнесу. Ілюструючи, як підтримка жінок допомагає довгострокового успіху організації, можна залучити більше співробітників в команду. У той час як 78% компаній заявляють, що вони вже створили бізнес-приклад рівності, тільки 16% підтверджують це реальними цифрами. І фірми повинні продемонструвати свою прихильність: коли співробітники бачать, що керівництво високо цінує рівність, то і вони, швидше за все, будуть робити те ж саме.
По-друге, визнайте ключову роль, яку відіграють керівники. Вони приймають безліч рішень щодня, які визначають кар'єру жінок. Коли вони віддані гендерній різноманітності, їх команди йдуть за ними. Компанії повинні вжити заходів, щоб керівники розуміли, чому рівність має таке велике значення.
У конкурентній глобальній економіці жодна компанія не може дозволити собі знехтувати талановитим співробітником. І в країнах, заснованих на рівності, кожен заслуговує на справедливий успіх, незалежно від статі, раси, походження чи переконань. Нам потрібно протистояти тиранії упереджень. Нам потрібно відкрити очі на існуючу нерівність.
Як раніше повідомляв ONLINE.UA, українці все більше довіряють жінкам в політиці: підсумки масштабного медійного марафону в Києві.