Інженерні мережі передмістя не справляються з приростом населення, - комерційний директор bUd development
Категорія
Економіка
Дата публікації

Інженерні мережі передмістя не справляються з приростом населення, - комерційний директор bUd development

Інженерні мережі передмістя не справляються з приростом населення, - комерційний директор bUd development
Джерело:  podrobnosti.ua

Вибираючи між квартирою в Києві і передмісті, потенційний покупець має ретельно перевірити портфоліо та репутацію забудовника, а також прорахувати, у скільки в майбутньому йому обійдуться "заощаджені" на купівлі кошти.

Про це в інтерв'ю сайту "Подробиці" заявив комерційний директор будівельної компанії bUd development Євген Кобзарьов, повідомляє ONLINE.UA.

"Якщо ви працюєте в столиці і мрієте про комфортне житло зі зручним місцерозташуванням і розвиненою інфраструктурою, бути мобільним і не залежати від наземного громадського транспорту — передмістя не для вас", — сказав Євген Кобзарьов.

Експерт пояснив, що зважаючи на сьогоднішній стан дорожньо-транспортної інфраструктури в передмісті Києва там навряд удасться відчути бажаний комфорт і зручність життя. "Навантаження на дороги зростає, потік автомобілів постійно збільшується. І, на жаль, я думаю, що ситуація лише посилюватиметься", — вважає Євген Кобзарьов.

Він також заявив, що ринок нерухомості за межами столиці "регулюється недостатньо строго". "Тому і почастішали випадки афер: то виявляється, що на етапі завершення будівництва у забудовника немає всієї необхідної дозвільної документації, то комунікації неправильно підведені або не підключені зовсім і це не представляється можливим", — підкреслив комерційний директор bUd development.

За словами Євгена Кобзарьова, варто також враховувати, що "в передмісті досить складно правильно провести комунікації, оскільки самі інженерні системи не розраховані на такий стрімкий приріст населення".

На думку експерта, переваг життя в місті набагато більше. "Це безпека, зручність, комфорт тощо. Що стосується передмістя, то ціни на бензин і громадський транспорт і надалі зростатимуть. А проблеми зі школами і дитячими установами лише посилюватимуться", — резюмував Євген Кобзарьов.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?