Команда російського президента Володимира Путіна користується будь-яким приводом для провокацій проти України. На цей раз Кремль вирішив використовувати для дестабілізації ситуації в Україні катастрофу Ан-26 під Чугуєвом, в результаті якої загинули 26 курсантів та офіцерів Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ ім. Кожедуба. Російські пропагандисти за вказівкою Кремля поширили фейки про те, що після трагедії курсанти льотного факультету вузу нібито масово почали писати рапорти на відрахування. У Командуванні Повітряних сил України жорстко відреагували на цю цинічну провокацію Кремля. Військове керівництво запевнило, що жоден курсант льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил ЗС України імені Івана Кожедуба не виявив бажання відрахуватися з університету, повідомляє ONLINE.UA.
"З метою психологічного впливу на особовий склад Збройних Силах України, курсантів військових вузів зокрема, агенти Кремля поширюють фейки про те, що курсанти-льотчики хочуть покинути вузи. Підкреслюємо, ЖОДЕН КУРСАНТ льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил ЗС України імені Івана Кожедуба не виявив бажання відрахуватися з університету. Інформація про так зване "масове" написання рапортів на відрахування курсантами льотного факультету першого курсу не що інше, як спроба дестабілізувати ситуацію", - відреагували на ситуацію в ЗСУ.
Керівництво Повітряних Сил закликало українців користуватися інформацією з офіційних джерел і не йти на поводу у Кремля, який навіть на трагедії продовжує інформаційну війну проти України.
Нагадаємо, увечері 25 вересня в Харківській області поблизу міста Чугуїв розбився військовий літак Ан-26 з курсантами та офіцерами Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ ім. Кожедуба на борту. В результаті аварії загинули 26 людей, одному курсанту вдалося врятуватися. Він знаходиться у військовому госпіталі - медики оцінюють його стан як стабільний.
Як відомо, військовий літак Ан-26 ЗСУ військової частини А 4104 впав близько 20:45 за два кілометри від військового аеропорту Чугуєва, коли заходив на посадку. Після падіння повітряне судно загорілося. Глава Харківської облдержадміністрації Олексій Кучер уточнив, що пілот повідомляв диспетчеру про відмову лівого двигуна. Однак, за його словами, для досвідченого льотчика це не критична ситуація. Тому, що призвело до краху літака, поки не зрозуміло.
Важливо додати, що військово-транспортний літак Ан-26, який зазнав аварії в Чугуєві, був виготовлений 43 роки тому - до 1 жовтня йому повинні були продовжити термін експлуатації на два роки. У ВСУ запевнили, що літак в 2020 році отримав продовження терміну експлуатації підприємством-виробником ДП "Антонов" на два роки. Міністр оборони Андрій Таран в свою чергу уточнив, що двигун літака мав в запасі більше п'яти тисяч льотних годин до чергового ремонту. Таран підтвердив, що літак був 1977 року виробництва, тобто йому 43 роки. Але він запевнив, що машина могла здійснювати польоти ще три роки без поновлення ресурсу.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що голова Харківської ОДА Олексій Кучер назвав ключову версію аварії військового літака Ан-26. Він не виключає, що в трагедії винен диспетчер, який лише через хвилину дав дозвіл літаку на посадку, хоча і знав про його несправність.