На відміну від конкурентів, компанія Lauffer Group (група торгових і виробничих компаній, що володіє рядом заводів із виробництва хлібобулочних виробів) не має наміру підвищувати ціни на хліб.
Про це заявив директор Lauffer Group Віталій Балихін в інтерв'ю РБК-Україна.
"Минулого року ми заплатили 1 мільярд 300 мільйонів гривень податків. Ми - один із найбільших і сумлінних платників податків в країні. Крім того, дуже важливо, що ми декларуємо всі обсяги продукції, на відміну від наших конкурентів. Крім того, що деякі підприємства намагаються копіювати назви наших торгових марок і навіть випускати схожу продукцію, вони декларують обсяги виробництва в рази менше. Ми ж платимо податок з кожного випущеного буханця хліба", - сказав він.
У матеріалі видання також йдеться про програму впровадження нових технологічних ліній і заміни обладнання на менш енергоємне з метою підвищення якості продукції.
"Підприємства Lauffer Group використовують традиційні рецептури. Наш хліб виробляється не на замінниках, а на справжніх опарах і дріжджах. Тому у нас є унікальна продукція: "Салтівський хліб", "Одеський батон", заварні хліби. Це дуже важливо. Ми повинні зберігати традиції українського виробництва. Можливо, це не так вигідно, але переходити на випуск продукції, яка на наступний день вже непридатна до вживання, ми не будемо. Ми робимо справжній хліб", - зазначив з цього приводу Балихін.
У складній економічній ситуації група компаній вирішила не підвищувати ціни на хліб.
"За півроку ціни на основні складові не змінювалися... Прихильники підвищення цін на хліб наводять ще один аргумент - зростання мінімальної зарплати. Але для нас це не може бути показником: на наших підприємствах зарплата набагато вище мінімальної... Тому ми об'єктивних причин для підвищення цін на хлібобулочні вироби не бачимо", - резюмував він.
- Категорія
- Економіка
- Дата публікації