Компанія Viber пояснила, чому змінює логотип
Категорія
Технології
Дата публікації

Компанія Viber пояснила, чому змінює логотип

Компанія Viber пояснила, чому змінює логотип
Джерело:  online.ua

Компанія Viber вирішила змінити свій логотип в рамках стратегії із синергії активів японської корпорації Rakuten. Тепер сервіс називатиметься Rakuten Viber.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на заяву компанії.

"Одним з елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф ichi, який перекладається як "один" і символізує нові починання", - йдеться в повідомленні.

Зазначимо, що три роки тому японська компанія Rakuten купила Viber за $900 млн. Офіс технічної розробки і підтримки користувачів знаходиться в Мінську та Бресті.

У 2017 році близько 900 мільйонів зареєстрованих користувачів регулярно використовували Viber.

Фото: Reuters

Нагадаємо, російська влада може заблокувати ще один популярний месенджер Viber, якщо творці сервісу не нададуть ФСБ ключі шифрування. Глава російського Мінкомзв’язку не виключає, що Росія може вжити таких же заходів проти Viber, під які потрапив Telegram. Він підкреслив, що у ФСБ є повноваження в частині подібних питань.

Як повідомляв ONLINE.UА, раніше операційний директор компанії Viber Майк Шмилов коментував можливе блокування месенджера. Він відзначав, що команда Viber не може виконати вимоги ФСБ і надати російським спецслужбам ключі безпеки.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?