Конструктивна журналістика: як регіональним медіа стати сервісом для громади
Категорія
Україна
Дата публікації

Конструктивна журналістика: як регіональним медіа стати сервісом для громади

Конструктивна журналістика: як регіональним медіа стати сервісом для громади
Джерело:  online.ua

19 та 20 вересня у прес-центрі Українського кризового медіа-центру (УКМЦ) в Києві відбулась дводенна конференція для регіональних медіа під назвою «Конструктивна журналістика». Це вже другий захід для представників місцевих ЗМІ, організований за сприяння посольства США та Агенції з міжнародного розвитку USAID.

Як повідомляє ONLINE.UA, у конференції взяли участь не тільки редактори, експерти та журналісти з різних областей України, але й представники місцевої влади. Зокрема, спікерами на різних панелях заходу були:

  • Леонід Марущак – керівник мистецького напрямку Українського кризового медіа-центру;

  • Олег Варава – технічний директор ONLINE.UA;

  • Марічка Набока – голова СММ відділу «Радіо Свобода»;

  • Христина Зелінська – представниця Transparency International Україна;

  • Олекса Шалайський – головний редактор інтернет-видання Nashi Groshi;

  • Ольга Жураченкова – експертка Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні;

  • Валентина Кузик – експертка з гендерних програм та інклюзивності Internews Network;

  • Тарас Кучма, міський голова м. Дрогобич (Львівська обл.);

  • Сергій Мамаєв – головний редактор новин ТРК «Київ».

Серед тем конференції особлива увага була присвячена проблемам діяльності ЗМІ на місцевому рівні: пошуку джерел фінансування та взаємодії з місцевою владою. Спікери панелі №3 «Влада – не тільки «зрада» поділилися своїм досвідом конструктивної співпраці між редакторами видань, представниками влади та громадськими активістами.

Головною темою дискусії на панелі №4 під назвою «Де гроші?», став пошук джерел фінансування медіапроектів на місцевому рівні. Експерти та представники ЗМІ розповіли про досвід та методи пошуку донорської допомоги, а також підтримки з боку бізнесу.

На іншіх панелях конференції розглядались питання боротьби з «джинсою», співпраці з експертним середовищем та пошуку додаткової аудиторії. Головною темою на панелі №1 «Медіа як сервіс» стала проблема, яка стосується можливостей регіональних ЗМІ формувати в своїх містах інформаційний порядок денний, з урахуванням запиту на це з боку громад.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?