Космічний феєрверк: астрономи показали яскраве фото надзвичайно красивої туманності
Категорія
Технології
Дата публікації

Джерело:  online.ua

Астрономи NASA за допомогою телескопа "Хаббл" виявили в космосі нове скупчення зірок, яке нагадує феєрверк. Яскраву і надзвичайно красиву туманність вони побачили в південній півкулі сузір'я "Карина".

Відповідне фото було опубліковано на офіційному сайті американського космічного агентства, передає ONLINE.UA.

Блискучу колекцію зірок вчені назвали NGC 3603. Вона оточена міжзоряним газом і пилом, які вважаються "сировиною" для утворення нових зірок. Ця туманність знаходиться на відстані 20 тисяч світлових років від сузір'я "Карина" і містить багато з найвідоміших зірок.

Астрофізики пояснили, що ефект космічного феєрверку в виявленої туманності створюється за рахунок того, що всі зірки в ній, хоч і утворені в один час, але розрізняються по масі, температурі і кольору. За їхніми словами, нова туманність дозволить зробити важливі відкриття і отримати нові дані про раннє зореутворення і далекій Всесвіт. Також перевагою NGC 3603 є її близьке розташування, що робить туманність відмінною лабораторією для вивчення важливих космічних подій.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що вчені вперше зафіксували народження нової планети.