В умовах карантину малий і середній бізнес в Україні опинилися на межі виживання - сотні тисяч підприємців і невеликих компаній були змушені зупинити роботу, а ті, хто зміг перебудуватися на формат роботи онлайн страждають від нестабільного попиту і ледь тримаються на плаву. Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) започаткувала масштабний флешмоб #КупуйУМалих, щоб допомогти українському малому бізнесу вижити в умовах карантину. Редакція ONLINE.UA долучається до цієї ініціативи і буде регулярно розповідати про цікаві пропозиції малого та середнього бізнесу на українському ринку.
У карантинній ситуації, коли в країні обмежено пересування по вулиці, а на полицях магазинів почали зникати товари першої необхідності, найбільшим попитом на ринку користуються продукти харчування і антисептики. КЕУ склала список невеликих компаній, які можуть доставити до вас додому свіже м'ясо, овочі та зелень, натуральні йогурти і сири, а також антисептики за доступною ціною.
Щоб підтримати малий бізнес в Україні і взяти участь у флешмобі #КупуйУМалих, українці можуть замовляти товари та послуги у маловідомих виробників і ділитися своїми враженнями про їх продукцію в соцмережах. Представники ж малого і середнього бізнесу в рамках цього флешмобу мають унікальну можливість розповісти українцям про свої товари і розширити купівельну аудиторію через соціальні мережі.
Програма USAID "Конкурентоспроможна економіка України" спрямована на розвиток сильної, диверсифікованої і відкритої економіки України шляхом поліпшення бізнес-середовища для малих і середніх підприємств. Цілі програми - підвищення конкурентних ключових галузей економіки та забезпечення України можливостями скористатися перевагами від угод про вільну торгівлю. Вона запущена в 2018 році і триватиме до 2023 року. Програма КЕУ заохочує створення бізнес-стартапів та діяльність малих і середніх підприємств, сприяє підвищенню конкуренції на внутрішньому ринку України та підтримці конкурентоспроможності українських стартапів, малих та середніх підприємств на міжнародних ринках.
Як вижити малому бізнесу в умовах карантину і які сьогодні є можливості для розвитку? Раніше ONLINE.UA публікував розклад онлайн-ефірів Українського маркетинг-форуму, на майданчиках якого експерти щодня розкривають важливі теми, як управляти ринком в умовах кризи.