Більше концертів, хороших і різних. Особливо стадіонних. Саме тому до нас знову висаджується поп-десант з Іспанії - Енріке Іглесіас, син Хуліо Іглесіаса, бойфренд Анни Курнікової, музикант, продюсер, хітмейкер і просто хороша людина. Вперше Енріке виступив в Україні в 2007 році. Очікувати його наступного виступу довелося цілих 11 років.
І ось він повертається - 30 вересня, НСК "Олімпійський". Іглесіас везе шоу, яке за масштабом збирається перевершити концерт американських поп-рокерів Imagine Dragons, а це неабияка, серйозна і амбітна заявка.
За камбек варто сказати "спасибі" найбільшої роздрібної торгової мережі "АТБ", яка таким чином збирається подякувати своїм партнерам і клієнтам за те, що вони знаходяться в одному човні вже цілих 25 років.
Найбільший рітейлер, який організовує виступ - це новинка не тільки для українського ринку, але і для світової індустрії. У керівництві кажуть, що одним із головних завдань є популяризація культурних подій в країні. Так, АТБ потрапила в Книгу Рекордів України як видавець найбільшого тиражу книги українською мовою.
Цього разу експеримент ще ризикованіший. Пункт перший - у короткі терміни підписати зірку світового масштабу (зроблено). Пункт другий - зробити квитки доступними для всіх (зроблено). Як? Дуже просто.
Офіційний квитковий оператор концерту Concert.ua продає квитки по 1600 гривень. У супермаркетах мережі АТБ будь-який клієнт може придбати квиток в два рази дешевше. Для цього не треба ставити лайк, робити репост і писати в коментарях, з ким ви збираєтеся йти на концерт. Досить до йогурту, бананів і хліба захопити на касі скретч-карту за 800 гривень, яка дає право відвідати концерт.
Таким чином АТБ з легкістю стирає ціну на квитки на концерт Енріке Іглесіаса вдвічі, але ні в якому разі не буде стирати спогади та емоції, які ви отримаєте після шоу.