Люди могли вийти з вилами захищати: в Україні розповіли про руйнування історичної пам'ятки
Категорія
Події
Дата публікації

Люди могли вийти з вилами захищати: в Україні розповіли про руйнування історичної пам'ятки

Люди могли вийти з вилами захищати: в Україні розповіли про руйнування історичної пам'ятки
Джерело:  online.ua

Ті небагато вузькоколійних залізниць, які ще залишилися в Україні, є історичною спадщиною, і якби люди це розуміли, вони б захищали їх.
Таку думку в інтерв'ю ONLINE.UA висловив відомий мандрівник і блогер Богдан Логвиненко.
"У нас був матеріал про вузькоколійку. На Закарпатті їх колись було багато, а залишився тільки один напрямок, один відрізок кілометрів сорок - Боржавська вузькоколійка. Кілька старих вагончиків, їх ніхто не ремонтує, їздять вони зі швидкістю п'ятнадцять кілометрів на годину, але це швидше, ніж там маршрутка їздить, тому люди вузькоколійкою користуються", - сказав він.
За його словами, вузькоколійка в Україні - це така ж історична спадщина, як, наприклад, козаки.
"І для людей це просто транспорт. Вони сідають в ці пошарпані вагони і доїжджають, наприклад, в Виноградов. А ми в нашому репортажі показуємо, що це не просто потяг - це історична спадщина. Всі уявляють, що спадщина - це козаки, списи-щити, але вузькоколійка - це теж історична спадщина, просто вона дожила до наших днів", - зазначив блогер.
Читайте також:   У вмираючих селах України знайшли дуже цікавих людей
Він зазначив, що українську вузькоколійку необхідно зберігати і захищати.
"І ми через гарне відео, інфографіку, текст показуємо: ця залізниця - те, чим можна пишатися, що треба зберігати. Потім багато закарпатців нам писали, згадували, як в дитинстві їздили по вузькоколійці, а потім її закрили. Якби Ukraїner з'явився років п'ятнадцять тому, коли стали різати вузькоколійки, люди розуміли, що це - історична спадщина, вони б виходили з вилами їх захищати. Так ми можемо зафіксувати, що є зараз", - підкреслив Логвиненко.
Відзначимо, що зараз в Україні тільки на трьох вузькоколійках здійснюється перевезення пасажирів - Гайворонській, Боржавській і Антонівка-Зарічне. До недавнього часу працювала електрифікована вузькоколійка в Кіровоградській області, але була розібрана в 2005 році.


Більше читайте в інтерв'ю на ONLINE.UA: Статистика з подорожами в Україні страшна, але у нас є чим зруйнувати стереотипи - Богдан Логвиненко.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?