Наразі уже чимало відомих компаній офіційно повідомили про бойкот соцмережі Facebook. Згідно з останніми даними, вони відмовляються від рекламної співпраці, в результаті чого акції компанії падають. CEO корпорації Марк Цукерберг вперше прокоментував гучний скандал, в центрі якого опинилася його корпорація. Керівник соцмережі під час онлайн-зустрічі зі співробітниками почав переконувати присутніх, що цей бойкот не завдасть серйозної шкоди для Facebook. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на видання The Information.
За словами Цукерберга, значно більше прибутку Facebook отримує від малого бізнесу, а не від великих рекламодавців. Також бізнесмен переконував своїх співробітників, що вже незабаром рекламодавці повернуться на платформу. Марк Цукерберг наголосив, що бойкот рекламодавців не змусить компанію змінити свої правила.
"Ми не будемо змінювати наші правила, або підходи через загрозу втратити невелику частину прибутку або будь-яку частину прибутку", – зазначив підприємець.
Варто нагадати про те,що бойкот розпочали в рамках руху #StopHateForProfit, як знак солідарності із протестами у США після загибелі затриманого поліцією чорношкірого американця Джорджа Флойда. Нещодавно громадські організації почали публічно вимагати знизити рівень ненависті в соцмережах. На їхню думку, соціальні мережі, зокрема і Facebook, закликають краще моніторити ситуацію з поширенням ненависті. Що важливо розуміти, до бойкоту вже долучилися мобільний оператор Verizon, мережа продажу одягу Eddie Bauer, виробник морозива Ben & Jerry (Unilever), кінопрокатна компанія Magnolia Pictures, ритейлер The North Face, додаток Talkspace, рекрутингова компанія Upwork, компанія Mozilla та популярний месенджер Viber.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що авторитетні іноземні аналітики шокували світ новим прогнозом — вони заявляють про те, що ціна біткоїна досягне цього року майже 20 тисяч доларів.