Запуск руху потягів метрополітену у віддалені райони Києва, наприклад — у бік мікрорайону Троєщина, став давньою темою обговорення на рівнях керівництва столиці чи центрального українського уряду. Як уточнили у Міністерстві фінансів, станом на 22 березня робота з прокладання такого шляхопроводу все ще триває. Заступник голови відомства Олександр Кава наголосив, що нові відповідні станції можуть перевозити пасажирів вже до 2024 року. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на телеканал “Дом”.
За його словами, у первинному вигляді проєкт включає дві станції на Правому березі Дніпра та ще одну на Лівому. Головною перешкодою для будівництва була неготовність Подільсько-Воскресенського мостового переходу, однак наразі його спорудження знаходиться на завершальній стадії.
“Раніше головною перешкодою для будівництва моста на Троєщину була відсутність моста, Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Зараз будівництво основної частини моста вже майже закінчено. Тепер міська влада має можливість починати будувати лівобережні та правобережні підходи цього мосту”, - наголосив Кава.
Передбачається, що станція “Суднобудівна” знаходитиметься на Рибальському острові, “Труханів острів” в однойменній локації, а на Лівому березі працюватиме станція “Затока Десенка”. Подальший проєкт включає ще одну станцію на Лівому березі - “Райдужна”, а також ще дві на Правому (“Подільська” з пересадкою на “Тараса Шевченка” та “Глибочицька” з пересадкою на “Лук’янівську”).
Кава зауважив, що Києву може допомогти фінансування Європейського банку реконструкції та розвитку, Європейського інвестиційного банку. Наразі з цього приводу український уряд веде переговори з мерією.
“Якщо міська влада спрацює, Мінфін їй допоможе в цьому. Думаю, що до 2024 року є всі шанси запустити першу пускову ділянку... Зараз це не фантастика, якщо міська влада дійсно буде докладати зусиль”, - додав заступник міністра.
Як повідомляв ONLINE.UA, незабаром у Києві стане чинним рішення про посилення карантину через надзвичайно загрозливе поширення коронавірусу COVID-19. Оголошений Київською міською державною адміністрацією режим не передбачає блокування громадського транспорту, однак у мерії допустили певні обмеження. Заступник мера Володимир Бондаренко стверджує, що перш за все йдеться про скорочення допустимої кількості пасажирів у підземці.