Перший заступник міністра інфраструктури України Дмитро Абрамович під час всеукраїнського форуму "Україна 30. Інфраструктура" офіційно повідомив, що проєкт високошвидкісного залізничного сполучення в Україні почнуть реалізовувати вже в 2021 році. За його словами, перша така залізнична євроколія з’єднає місто Львів із Європою. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "Укрінформ".
"Ми вже цього року плануємо, що почнемо будувати невеличкий шматочок цього загального проєкту. Він сполучить Львів (станція Скнилів) з Європою. Ми маємо надію, що нам вдасться це оперативно зробити і це буде перша ластівка та конект наш із Європою, і цей шматок стане початком високошвидкісного сполучення", - заявив посадовець.
Як стверджує Абрамович, вітчизняні експерти протягом 6 місяців провели велику кількість консультацій з міжнародними партнерами стосовно цього Проєкту високошвидкісного залізничного сполучення. За словами чиновника, всі наголошують, що у нас ідеальна країна для того, щоб розгортати відповідне сполучення, адже найефективнішими вважають проєкти на відстанях в районі 600 км.
Чиновник переконаний, що цей проєкт є реальною альтернативою іншим видам транспорту, в тому числі авіаційним, та має ряд переваг. Зокрема, залізничні вокзали зазвичай знаходяться в центральній частині міста, тому пасажирам не треба витрачати час, аби доїхати туди, зазначив він.
"Це не Hyperloop, це не якісь нереальні проєкти. Це конкретно прораховані нашими спільно з міжнародним експертами проєкти", - підкреслив перший заступник міністра.
Як наголосив Абрамович, якщо нині сполучення Київ-Львів, а це 611 км, можна подолати за 5 годин, то за умови реалізації цього проєкту час можна буде скоротити до 2 год. 40 хв, 660 км між Києвом та Одесою нині можна подолати 7 год., а згодом - за 2,5 год, 450 км між Києвом та Харковом зараз за 5 годин, а надалі - за 1,5 години, а відстань між Києвом та Дніпром, а це 585 км, нині за 7 годин, а надалі - 2,2 год.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що у метро Києва з’явиться повністю оновлений поїзд — вагоноремонтний завод КП "Київський метрополітен" вперше самостійно модернізував його з вагонів моделей 1981-1984 років випуску.