Можуть подорожувати між планетами - нове відкриття вчених здивувало світ
Наука та медицина
Дата публікації

Можуть подорожувати між планетами - нове відкриття вчених здивувало світ

Джерело:  online.ua

Науковці з Токійського університету приголомшили міжнародну спільноту неочікуваним відкриттям - вони заявили про те, що в нижніх шарах стратосфери знайшли бактерії деінококків. За словами фахівців, попри вплив сонячної радіації, вони залишилися живими. Вчені зразу ж вирішили перевірити, чи зможуть ці бактерії вижити у відкритому космосі. Щоб знайти відповідь на це запитання дослідники три роки поспіль влаштовували експеримент на борту МКС. Своє сенсаційне дослідження вони оприлюднили у виданні Frontiers in Microbiology, передає ONLINE.UA.

"Помістивши бактерії на зовнішні панелі японського модуля "Кібо" вчені виявили, що кожен зразок по-різному піддавався впливу космічного середовища. Під кінець експерименту вижили всі бактерії розміром більше ніж 0,5 міліметра. Цікаво, що ті деінококки, які вмирали, створювали захисний шар для мікроорганізмів, які були розташовані під ними. Таким чином вижила вся колонія", - йдеться в повідомленні.

Згідно з останніми підрахунками вчених, гранула товщиною понад 0,5 міліметра може прожити на поверхні космічного корабля від 15 до 45 років. Варто звернути увагу на те, що цього часу цілком вдосталь, щоб перенести міжпланетну подорож. Окрім того, наголошується, що у відкритому космосі колонія діаметром близько одного міліметра може виживати до восьми років.

"Це відкриття є вагомим аргументом на користь гіпотези панспермії. Ця гіпотеза передбачає, що мікроорганізми можуть переселятися з одних планет на інші. Якщо панспермія можлива, життя повинне зустрічатися набагато частіше, ніж ми думали раніше", - наголошують вчені.

Як повідомляв ONLINE.UA, астрономи здивували новою заявою про Сонце й обертання планет навколо нього. Вони стверджують, що зірка насправді — не центр нашої системи.