Здається, уже не залишилося жодної людини, яка б не знала про те, що великі корпорації на регулярній основі збирають різноманітні дані про користувачів, щоб рекомендувати їм персоналізований контент і, звичайно ж, релевантну рекламу. Фахівці із компанії Clario, яка спеціалізується на кібербезпеці, вирішили нарешті оприлюднити рейтинг мобільних додатків, які збирають найбільше особистої інформації про своїх користувачів. Що важливо розуміти, експерти враховували не дані cookie, які використовуються додатками і сайтами для надання цільової реклами, а реальну інформацію, яку розробники знають або хочуть знати про користувачів, передає ONLINE.UA.
За словами аналітиків, додатки збирають таку дані про користувача, як вік, стать, ім'я, сексуальну орієнтація, релігійні уподобання, домашню адресу, улюблені місця, хобі, посаду на роботі, зарплата і навіть фізичні дані на зразок ваги, зросту та інформації про здоров'я.
Згідно з останніми даними, найбільше даних про користувачів збирає Facebook. Соціальна мережа, яку створив Марк Цукерберг, збирає 70,59% персональних даних. Як стверджують експерти, наразі виняток – фізіологічні показники, фінансові та деякі інші дані. На другій щаблині опинився Instagram з 58,82%, а на третій сходинці – популярний сервіс знайомств Tinder з 55,88%.
Що цікаво, з усіх сервісів Google у рейтинг потрапили тільки "Карти" з 20,59%. Навіть Ikea і Netflix знають про користувачів більше – 23,53% і 26,47% відповідно. Аналітики дивуються, оскільки саме браузер Google Chrome "славиться" своїми невгамовними апетитами щодо користувацької інформації – він збирає дані навіть у режимі "Інкогніто". Що важливо розуміти, навіть коли ви вручну вимкнете відслідковування у налаштуваннях, Google Chrome не перестане стежити за вами.
Як повідомляв ONLINE.UA, корпорація Apple терміново звернулася до усіх користувачів своєї продукції з важливим попередженням.