Всесвітньо відома компанія Amazon, яка два роки поспіль мала звання найціннішого бренду у світі, продовжує утримувати першу позицію і в 2020 році. Варто звернути увагу на те, що корпорація нарешті подолала позначку вартості в 200 мільярдів доларів.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на на доповідь "Global Finance".
"Третій рік поспіль Amazon втримав свою позицію як найцінніший бренд у світі. Більше того, корпорація «зламала» до того недосяжну позначку вартості бренду у розмірі 200 мільярдів доларів", – сказано в повідомленні.
Фахівці наголошують, що вартість бренду зросла на 17,5 відсотка, досягнувши 220,79 мільярда доларів у 2020 році. При цьому рік тому, показник вартості становив 187,9 мільярда доларів. Варто також звернути увагу на те, що 22 січня глава корпорації Amazon Джефф Безос знову очолив рейтинг найбагатших людей світу.
Що цікаво, вартість Amazon є на 60 мільярдів доларів більшою, ніж її головного конкурента - Google. А порівняно з Apple, Amazon виявилась дорожчою на 80 мільярдів доларів.
Рейтинг найдорожчих брендів світу:
Amazon – 220,79 мільярда доларів
Google – 159,7 мільярда доларів
Apple – 140,5 мільярда доларів
Microsoft – 117 мільярда доларів
Samsung – 94,49 мільярда доларів
Варто зазначити, що в топ найцінніших брендів світу потрапили компанії:
ICBC Bank
Facebook
Walmart
Ping An
Huawei
Як повідомляв раніше ONLINE.UA, колишня дружина засновника Amazon і найбагатшої людини в світі Джеффа Безоса Маккензі хоче віддати на благодійність половину свого статку, а це приблизно 37 мільярдів доларів