Незламні: маркетингові історії неймовірної стійкості — у Києві відбудеться 15-й Український маркетинг-форум
Категорія
Економіка
Дата публікації

Незламні: маркетингові історії неймовірної стійкості — у Києві відбудеться 15-й Український маркетинг-форум

Незламні: маркетингові історії неймовірної стійкості — у Києві відбудеться 15-й Український маркетинг-форум
Джерело:  online.ua

Команда IdeasFirst запрошує на 15-й Український маркетинг-форум 3–4 жовтня 2022 року у Києві. Головна тема події – «Незламні: маркетингові історії неймовірної стійкості».

Джерело: ONLINE.UA

Під час форуму ви дізнаєтесь:

  • Що відбуватиметься з ринками, споживачами та споживанням в найближчій перспективі.

  • Як українським компаніям пристосуватись до довгої зими та воєнної економіки.

  • Як комунікувати з суспільством, яке переживає велику трансформацію.

  • Які точки зростання можна побачити навіть у війну.

  • Як підходити до вибору нових ринків та просуватись на них.

Ключові теми Українського маркетинг-форуму у 2022 році

  • «Go Global: як стати міжнародною компанією»Закріпитись на інших ринках зараз – не просто гарна можливість, але й нагальна потреба для будь-якого системного українського бізнесу. Від лідерів в міжнародній сфері ви дізнаєтеся: Як вибирати та яким чином аналізувати нові ринки? Яку модель виходу на ринок найкраще використовувати? Як будувати комунікації в різних країнах? В рамках цієї теми буде презентовано результати ексклюзивного дослідження «Стиль життя українців за кордоном».

  • «Українське суспільство. Версія 2022»Соціологія свідчить, що за війну українці змінились більше, ніж за всі 30 попередніх років незалежності. Які теми хвилюють суспільство сьогодні? Які важливі соціальні тренди має розуміти маркетинг, щоб не облажатись в майбутньому?

  • «Обережно, комунікації під час війни»Нові герої, нові тренди та інсайти, мова спілкування, ретельний підбір часу для маркетингових активностей, прояви неймовірної емпатії та боротьба з несамовитим хейтом – все це нові реалії комунікацій.

В рамках цієї теми експерти говоритимуть про те, як брендам екологічно доносити інформацію про себе травмованому війною українському суспільству.

  • «Be brave and promote Ukraine, або Як просувати назовні бренд країни»Завдяки своєму спротиву Україна сьогодні – найпопулярніша країна світу. Що ми зробимо з цією популярністю, щоб не втратити вікно можливостей для побудови нового бренду України?

Що означає “Made in Ukraine”. Що саме ми маємо комунікувати назовні і чи мають українські бренди ставати головними амбасадорами своєї країни.

  • «В пошуках Споживача»Разом з соціологами та бізнес-експертами учасники будуть досліджувати, як Україні пережити демографічну яму, а також спробують проаналізувати нові сегменти споживачів та їх потреби.

  • «СMO під час війни: нові компетенції та виклики»Що відбувається з маркетинговими командами сьогодні? Якими є потреби маркетингового ринку в спеціалістах? Кого і чому зараз шукають компанії? Які прогнози можна будувати на найближче майбутнє?

  • «Ментальне здоровʼя»ПТСР, релокація, нові життєві обставини, що впливають на роботу – ми будемо стикатись з ментальними проблемами все частіше. Як працювати у війну та до чого готуватись після війни? На форумі буде можливість поспілкуватись про це з лідерами та психологами.

Спікери 15-го УМФ, які вже підтвердили свій виступ на форумі

  • Ірина Качура, віцепрезидентка з маркетингу Carlsberg Ukraine

  • Ігор Дідок, маркетинг-директор мережі аптек “Подорожник”

  • Валерія Толочина, маркетинг-директорка сервісу megogo

  • Валентин Гриценко, маркетинг-директор компанії Ajax Systems

  • Антон Авринський, засновник HealthTech-сервісу Liki24.com

  • Катерина Огуряєва, маркетинг-директорка мережі “Сільпо”

  • Ігор Блистів, маркетинг-директор компанії “Кормотех”

  • Сергій Костя, маркетинг-директор Bolt у країнах СНД і Східної Європи

  • Наталя Бухалова, власниця та директорка UMG

  • Альона Тараненко, бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей

  • Тетяна Жолуденко, директорка компанії Medical Data Management (MDM)

  • Євген Глібовицький, український публічний інтелектуал, засновник компанії pro.mova

  • Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB, PhD, стратег та системний дослідник конкуренції

  • Юрій Синиця, засновник Collar Company

Загалом на події виступить понад 40 спікерів. Ви почуєте кейси компаній, які за суперскладних обставин гарячої фази війни зробили великий внесок в те, що українська економіка втрималась.

Приєднуйтесь до форуму незламних 3–4 жовтня!

Ви можете купити офлайн або онлайн-квиток. Реєстрація на подію за посиланням.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?