Одна з українських алкогольних корпорацій використовує образ Суперблондинки і її ім'я для розкрутки і просування своєї продукції.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на ТСН.
Менеджмент Олі Полякової виступив з офіційною заявою про те, що артистка не має ніякого відношення до акції, запущеної ТМ "Оболонь Beermix".
Зокрема, днями була запущена рекламна акція з використанням компіляції іміджу Суперблондинки, а один зі смаків виробленого компанією алкогольного напою і зовсім названий псевдонімом співачки.
Компанія закликає користувачів соцмереж відзначати на сторінці своєї продукції артистку, а предметом розіграшу акції нібито є автограф виконавиці і «сюрприз в стилі Полякової».
"Це не тільки неповага до артиста, а й до закону. Упевнений, що це непорозуміння - на рівні недобросовісних маркетологів. І ми будемо звертатися до керівництва компанії, щоб розібратися в цій ситуації. За необхідності ми готові залучати юристів, - прокоментував продюсер Полякової Михайло Ясинський.
У прес-службі компанії пояснили, що образ співачки послужив для них натхненням.
"Ми створювали наш варіант look "Суперблондинка", будучи натхненними почуттям гумору і неперевершеним стилем Олі Полякової. Поки вона прославляла Україну в Юрмалі, ми хотіли підтримати відому блондинку в Україні. Пишаємося, що в нашій країні є мега-зірки, які надихають", - прокоментували інцидент в менеджменті компанії.
Нагадаємо, нещодавно Оля Полякова звинуватила свою колегу по сцені Ані Лорак, що та вкрала у неї сценічний образ - фірмовий кокошник.