Як змінилась корпоративна репутація КП «Київтеплоенерго» за час перебування підприємства у комунальній власності міста? Думки споживачів та співробітників компанії на прохання USAID Проєкту енергетичної безпеки (USAID ПЕБ) досліджували фахівці Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).
Джерело: USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ)
Дослідження мало на меті виміряти обізнаність споживачів щодо якості послуг, які надає КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», зрозуміти платіжну поведінку абонентів підприємства, а також проаналізувати бачення колективом діяльності підприємства, виміряти рівень вдоволеності співробітників компанії своєю роботою і простежити іміджеву динаміку комунального підприємства.
Під час дослідження опитано 1212 респондентів віком від 18 років, які мешкають у домогосподарствах-споживачах послуг КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». Що ж стосується опитування всередині компанії, фахівці КМІС провели 7 фокус-груп зі структурними підрозділами компанії і опитали 432 співробітники компанії.
Оскільки аналогічне дослідження проводилось і у 2019 році, маємо можливість порівняти результати. Так, на підставі проведених опитувань та фокус-груп зі співробітниками компанії, простежується зростання задоволеності роботою завдяки комфортy робочого місця, медичній допомозі, наявності необхідного обладнання/інструментів для роботи. 96% співробітників КП «Київтеплоенерго» вважають роботу, яку вони виконують, важливою і для споживачів, і для самої компанії, 93% працівників бачать результати своєї роботи, тоді як 84% відчувають себе частиною великої команди. 78% працівників вважають, що компанія надає якісні послуги центрального опалення та гарячого водопостачання для населення.
83% опитаних зазначили, що відчувають себе повністю або скоріше безпечно на робочому місці під час пандемії КОВІД-19 завдяки забезпеченню КТЕ належних умов праці за карантинних обмежень.
Послугами централізованого опалення користуються 98% респондентів-абонентів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», з них 2% мають системи індивідуального обігріву (електрообігрів, газовий котел тощо) і при цьому продовжують користуватися послугами централізованого опалення. Ще близько 2% респондентів вказали, що мають власне опалення і послугою централізованого не користуються.
Порівняно з попереднім опитуванням, частка тих, хто мав проблеми з отриманням послуг теплопостачання, знизилася на 10%. Опитування респондентів щодо послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, свідчить про переважну задоволеність стабільністю надання та якістю послуг. Окрім того, більшість абонентів КП «Київтеплоенерго» відзначають покращення оперативності інформування про подачу централізованого опалення.