через відмову обох двигунів.
Про це заявило джерело, знайоме з організацією польотів на авіаносці, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "Газета.ру".
Джерело відзначило, що пілот винищувача, який катапультувався і залишився цілий після катастрофи, є главою служби безпеки польотів авіації Північного флоту і зробив близько 200 посадок на "Адмірала Кузнєцова", і сумніватися в його кваліфікації немає причин.
За його словами, на палубі авіаносця є чотири троси аерофінішера "Світлана-2", які піднімають на 12 см під час посадки літаків: перший в 46 м від обрізу польотної труби, ще два далі на відстані в 12 м один від одного; четвертий трос є резервним. При посадці пілотові необхідно намагатися зачепитися центральним гальмівним гаком літака за другий (краще за третій) трос.
Так пілоту необхідно посадити літак МіГ-29 злітною масою в 18,5 т, довжиною понад 17 м і розмахом крила 11 м на ділянку довжиною 36 м з відхиленням від осьової лінії польотної палуби не більше 1-3 м. При цьому літак при посадці на авіаносець повинен знижуватися під кутом в 4 градуси на високих обертах двигунів, і при цьому не вирівнюється, як при посадці на стаціонарну бетонну злітно-посадкову смугу. Газ двигунів забирається тільки після того, як літак зачепився хоча б за один трос аерофінішера, інакше для літака виключається можливість відходу на друге коло.
Читайте також
:
закінчилися: мережу розвеселило падіння російського винищувача в море
Винищувач МіГ-29 часто рве посадочні троси, стверджує джерело. Те ж відбулося і 13 листопада 2016 року, коли для виконання польотного завдання злетіло три літаки. Якщо винищувачів кілька, посадка повинна відбуватися з інтервалом в 3-4 хв. Другий літак зачепився за другий трос, порвав його, після чого зміг зачепитися тільки за резервний трос. При цьому другий трос заплутався за третій, і обидва неможливо було використовувати при посадці. Так третій МіГ-29 деякий час перебував на гліссаді зниження під час, коли посадка на авіаносець була нездійсненна в принципі. Третьому винищувачу дали команду піти на друге коло.
Коли МіГ-29 перебував у зоні очікування, у нього відмовили обидва двигуни, в які, за попередньою версією, перестало надходити паливо, після чого він як камінь полетів вниз.
Деякі фахівці вважають, що винищувачі МіГ-29 не варто брати в Середземне море на бойову службу, оскільки вони до 2018 року перебувають на етапі випробувань. У той же час комісія з розслідування події називає цю версію домислом і стверджує, що МіГ-29 пройшли необхідні випробування.
Як повідомляв ONLINE.UA,
в Міністерстві оборони Росії пояснили катастрофу МіГ-29 в Середземному морі "технічною несправністю"
.