Компанія Pantone назвала колір «ультрафіолет» головним у 2018 році. Про це повідомили на офіційному сайті Pantone, повідомляє ONLINE.UA.
Фахівці компанії провели безліч досліджень і навіть вирушили в подорож по всьому світу, щоб отримати максимально чіткий результат.
«Ультрафіолет - це змішання спокійного синього і бурхливого червоного відтінків, що ідеально відображає події, що відбуваються зараз в світі. До того ж, він стане символом змін на краще», - зазначила виконавча директорка Pantone Леатріс Ейсман.
Читайте також: Інженер створив чудо-одяг, який росте разом з дітьми: з'явилося відео
Як повідомляється, різкий та провокативний пурпурний відтінок (PANTONE 18-3838 Ultra Violet) сигналізує про оригінальність, винахідливість та далекоглядне мислення, яке наближає нас до майбутнього.
До речі, вже весь модний світ активно використовує насичений ультрафіолетовий відтінок в колекціях осінньо-зимового сезону і пропонує не відмовлятися від нього і наступної весни. На своїх подіумах його показали модні будинки Fendi, Elie Saab, Chanel і Gucci.
Як повідомляв ONLINE.UA, під час показу нижньої білизни Victoria’s Secret в Шанхаї в однієї з моделей трапився великий конфуз.