Російська тенісистка Марія Шарапова після гучного скандалу з застосуванням допінгу втратила кілька рекламних контрактів з провідними світовими брендами.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Us Magazine.
Так від співпраці з Шараповою вже відмовилися такі гіганти, як Nike, швейцарська годинникова компанія Tag Heuer і французький Porsche.
"Ми засмучені і здивовані новинами про Марію Шарапову. Ми вирішили призупинити наші відносини з Марією на час розслідування. Ми продовжимо стежити за розвитком ситуації", - заявили в Nike.
Варто зазначити, що контракт з цим брендом на суму в 70 мільйонів доларів росіянка підписала в 2010-му році.
У свою чергу, швейцарські годинникарі відмовилися продовжувати переговори про новий контракт. Попередній договір з ними минув 31 грудня 2015 року, а на момент допінг-скандалу тенісистка сподівалася на нову вигідну угоду.
Крім того, представники Porsche також поспішили відзначити, що дистанціюються від Шарапової.
Нагадаємо, як повідомляв ONLINE.UA, після допінг-зізнань російської тенісистки українські музиканти випустили кліп на цю тему.
- Категорія
- Спорт
- Дата публікації