Після допінгового скандалу від російської тенісистки відмовляються бренди
Категорія
Спорт
Дата публікації

Після допінгового скандалу від російської тенісистки відмовляються бренди

Після допінгового скандалу від російської тенісистки відмовляються бренди
Джерело:  US Magazine

Російська тенісистка Марія Шарапова після гучного скандалу з застосуванням допінгу втратила кілька рекламних контрактів з провідними світовими брендами.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Us Magazine.
Так від співпраці з Шараповою вже відмовилися такі гіганти, як Nike, швейцарська годинникова компанія Tag Heuer і французький Porsche.
"Ми засмучені і здивовані новинами про Марію Шарапову. Ми вирішили призупинити наші відносини з Марією на час розслідування. Ми продовжимо стежити за розвитком ситуації", - заявили в Nike.
Варто зазначити, що контракт з цим брендом на суму в 70 мільйонів доларів росіянка підписала в 2010-му році.
У свою чергу, швейцарські годинникарі відмовилися продовжувати переговори про новий контракт. Попередній договір з ними минув 31 грудня 2015 року, а на момент допінг-скандалу тенісистка сподівалася на нову вигідну угоду.
Крім того, представники Porsche також поспішили відзначити, що дистанціюються від Шарапової.
Нагадаємо, як повідомляв ONLINE.UA,  після допінг-зізнань російської тенісистки  українські музиканти випустили кліп на цю тему.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?