Протягом лише 7 місяців 2020 року українські політики витратили сотні тисяч доларів США на політичну рекламу у Facebook. Беззаперечним лідером за такими витратами став Петро Порошенко. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на статистику організації "ЧЕСНО".
Загальна сума витрат на рекламу в соціальній мережі досягає 1,1 мільйона доларів, однак офіційна кампанія місцевих виборів ще не почалася. Її старт запланований на 5 вересня.
"Перші три місця з-поміж усіх сторінок посідають Петро Порошенко (52,3 тисячі доларів), програма “Шустер LIVE” (39 тисяч) та нардеп Микола Тищенко (20,7 тисячі)", - наголосили в організації.
Серед партій найбільшою фінансовою підтримкою користувалися сторінки "Української галицької партії", "Партії Шарія", ЄС.
Цікаво, що лідер рейтингу з червня минулого року до січня-2020 витратив ще близько 100 тисяч доларів на політичну агітацію на свою користь в інтернеті.
Друге місце посів "Шустер LIVE". де рекламували безпосередньо програму чи її гостей.
Третє місце — нардеп від "Слуги народу" Микола Тищенко, якого до висування Ірини Верещук вважали ймовірним кандидатом на посаду мера Києва. Він почав витрачати тисячі доларів на рекламу з червня.
"На четвертій позиції розмістилася основна сторінка “Партії Шарія”, яка витратила на рекламу 19,8 тисячі доларів. Раніше Рух ЧЕСНО писав, що ця політсила рекламувала на своїй сторінці допис у Facebook, де звітувала, що спрямувала 9 мільйонів гривень на купівлю апаратів штучної вентиляції легень, однак у фінансовій звітності партії таких витрат немає", - звернули увагу в "ЧЕСНО".
Найбільшими "жертвами" агітації "проти" стали - "Слуга народу", Володимир Зеленський, нардеп Максим Бужанський, мер Дніпра Борис Філатов.
Нагадаємо, місцеві вибори в Україні відбудуться 25 жовтня.
Як повідомляв ONLINE.UA, Міністерство внутрішніх справ має всі необхідні ресурси для забезпечення місцевих виборів в Україні, наголосив його керівник Арсен Аваков. Він невідкладно звернувся до людей з приводу майбутнього голосування.