Популярний мессенджер WeChat стане офіційною ID-системою в Китаї
Категорія
Технології
Дата публікації

Популярний мессенджер WeChat стане офіційною ID-системою в Китаї

Популярний мессенджер WeChat стане офіційною ID-системою в Китаї
Джерело:  South China Morning Post

Популярна мобільна програма WeChat стане офіційною ідентифікаційної системою в Китаї. Через WeChat можна буде отримати доступ до держпослуг, зареєструватися в готелі або купити квитки.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на South China Morning Post.

У місті Гуанчжоу запустили пілотну програму, а з січня 2018 року програма почне діяти по всій території Китаю. За задумом влади, WeChat повинен стати віртуальним посвідченням особи, яка замінить традиційні посвідчення.

Віртуальні ID-карти сервісу дозволять їх власникам користуватися державними послугами і службами доставки, реєструватися в готелях, купувати квитки і здійснювати інші дії і покупки, при яких необхідно підтверджувати особистість.

Читайте також: Twitter посилив правила користування соцмережею

Очікується, що цей проект допоможе запобігти крадіжці онлайн-ідентичності, оскільки технологія розпізнавання обличчя використовується для перевірки заявників, перш ніж віртуальні ідентифікаційні картки отримають авторизацію.

Жителі Китаю зможуть отримати дві версії ID-карти: «полегшену» версію, яка підходить, наприклад, для реєстрації в інтернет-кафе, і «просунуту» версію, яка дозволить зареєструвати бізнес.

Нагадаємо, що WeChat почав роботу в 2011 році як месенджер. Тепер в сервіс входить також онлайн-платформа для проведення платежів. За даними компанії Tencent, якій належить сервіс, сервісом щомісяця користуються близько 980 млн осіб.

Як повідомляє ONLINE.UA, творець соцмережі ВКонтакте і популярного месенджера Telegram Павло Дуров може запустити власну криптовалюту.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?