Причиною «мовного скандалу» з МАУ є помилка пасажира, а не мовна дискримінація
Категорія
Економіка
Дата публікації

Причиною «мовного скандалу» з МАУ є помилка пасажира, а не мовна дискримінація

Причиною «мовного скандалу» з МАУ є помилка пасажира, а не мовна дискримінація

Четвертий день триває інформаційна атака викладача Колумбійського університету, канадійця Юрія Шевчука на авіакомпанію МАУ. Пасажир, публічно звинувачує авіаперевізника у мовний дискримінації, припустивши, що його квиток анульовано тому що він говорив українською. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Обозреватель.

Історія мала неабиякий розголос, але після перевірки, з’ясувалося, що проблеми у пасажира виникли через порушення ним елементарних правил перельоту. А «мовне питання» було використано лише для привернення уваги користувачів Facebook. Після офіційної відповіді МАУ, Юрій Шевчук, не змінив своєї позиції, а звинуватив авіакомпанію у співпраці з Росією.

В прес-службі МАУ пояснили, що маршрут Шевчука складався з чотирьох ділянок перевезення, і за міжнародними правилами польотів, пасажир мав здійснювати перельоти в такій послідовності, яка вказана в квитку. Про ці елементарні правила знають всі, хто часто подорожує. Але після успішного перельоту на першому сегменті, він не прибув на посадку на другу і третю ділянки перевезення. При цьому жодним чином не повідомив авіаперевізника про свій намір продовжити повітряну подорож. Це порушення призвело до ануляції його квитка автоматичною системою бронювання. Однак співробітники наземної служби пішли назустріч пасажиру і «вручну» внесли відповідні зміни в систему бронювання, що дозволило йому продовжити подорож. Але пасажирові Шевчуку здалося, що причиною його проблем є не власні помилки, а той факт, що він говорив українською мовою. Втім, припущення не завадило йому висунути проти компанії серйозне звинувачення, яке він назвав «критикою». «Мої твердження про скасування мого квитка з Барселони до Києва як вияв дискримінації за мовною ознакою засновуються, і можуть єдине засновуватися, на моїх власних враженнях від послідовності подій, а не документальних доказах».

Фрагмент коментарів з офіційної Facebook сторінки Юрія Шевчука

Проаналізувавши вислови пана Шевчука, журналісти дійшли висновку, що причин для виникнення «мовного скандалу» де-факто не було, бо пасажир сам визнав, що співробітниця наземної служби (львів’янка, до речі), розмовляла з ним українською.


Фрагмент коментарів з офіційної Facebook сторінки Юрія Шевчука

Причиною обурення пасажира Шевчука, є прості людські емоції, а не мовна дискримінація. «На території аеропорту в Барселоні, будь-яка міжнародна авіакомпанія обслуговує пасажирів іспанською або англійською мовами. В даному випадку, абсолютно випадково, співробітниця наземної служби виявилась львів’янкою, котра бездоганно володіє українською. То ж Юрію Шевчуку був наданий якісний сервіс рідною мовою. І незважаючи на власні помилки, викладач Колумбійського університету, вдало долетів з Барселони до Києва» - кажуть в МАУ.

Фрагмент коментарів з офіційної Facebook сторінки Юрія Шевчука

Звинувачення громадянина Канади, Юрія Шевчука на адресу авіакомпанії МАУ безпідставні, але дуже серйозні, тож юристи авіаперевізника готують судові позиви і повідомлять керівництво Колумбійського університету про некоректну поведінку викладача, - пояснюють в прес-службі МАУ.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?