Український маркетинг-форум, партнером якого вже декілька років поспіль виступає ONLINE.UA, продовжує щоденні онлайн-ефіри для маркетингової спільноти. Редакція публікує графік проведення live-дискусій та виступів у період 15-17 квітня, на які запрошено спікерів форуму та експертів з комунікацій, сервіс-дизайну, рекламного бізнесу.
Цього року 13 Український маркетинг-форум мав відбутися 14–15 квітня, але карантин змінив плани всіх. Подія відбудеться 3–4 червня в новому форматі великого онлайн-шоу.
А поки що організатори продовжують готувати і проводити онлайн-ефіри для бізнес-спільноти і запрошують усіх охочих долучитися і разом обговорювати актуальні питання, не відкладаючи це на “після карантину”.
15 квітня, 17:00–18:30, Український маркетинг-форум за старим стилем разом з kmbs, «Ланцюги постачань: баланс інтересів і нова логіка партнерств».
Модератор дискусії – Микола Чумак, засновник IDNT.
Учасники дискусії:
Євген Нетреба, комерційний директор Zakaz.ua;
Мар'ян Стасик, комерційний директор ТМ «Молокія»;
Сергій Войцеховський, член ради директорів BGV Group, co-founder мережі продуктових міні-маркетів «КОЛО»;
Олексій Коваленко, засновник групи компаній OPENMIND (бренд «Епікур»).
Разом з представниками FMCG та рітейлу 15 квітня поговоримо про наступне:
Що може змінитися у фінансових схемах, ціноутворенні, постачанні. Як трансформується ринок?
Якими є перспективи нових партнерств і нових логістичних домовленостей?
Як зміна поведінки покупців вплине на підсилення онлайну?
Панельна дискусія проводиться разом з партнером форуму – kmbs. Реєстрація для участі за посиланням.
16 квітня, 17:00–18:00, «Від ідеї до змін – за три тижні. Навіщо бізнесу потрібні Growth-команди», Валентина Уралова, співзасновниця міжнародного сервіс-дизайн-агентства INEX Partners.
Чи ви знаєте, що кожні три тижні можна тестувати мінімум 6 нових рішень, які дозволять бізнесу зростати навіть в кризу?
16 квітня в ефірі з Валентиною Ураловою, співзасновницею міжнародного сервіс-дизайн-агентства INEX Partners, поговоримо про інструменти і команди зростання. Реєстрація для участі за посиланням. Ви дізнаєтеся:
Як визначити, де потрібні зміни (показники / метрики бізнесу і етапи CJM, поведінка / звички людей).
Як побачити, що саме потрібно змінити (процеси, комунікації, поведінку персоналу, конкретний функціонал або механіки).
Як швидко створювати, тестувати і запускати нові рішення для росту.
17 квітня, 17:00–18:00, «Як вам покращити свій сервіс, і що це дало нам в “Планеті Кіно”?», Дмитро Деркач, співвласник мережі кінотеатрів «Планета Кіно».
Уже 17 квітня зустрінемось в нашому онлайн-ефірі із співвласником «Планета Кіно» Дмитром Деркачем, щоб поговорити про сервіс. Якщо ви зараз думаєте про те, як зміниться досвід ваших клієнтів після карантину і з чого розпочати, приєднуйтесь до нашого ефіру уже в п'ятницю о 17:00. Реєстрація для участі за посиланням.
Разом з Дмитром обговоримо:
Що таке сервіс і навіщо він потрібний?
Як працювати із скаргами та роздратованими клієнтами?
Як створити команду, яка по-справжньому любить своїх клієнтів (система підбору клієнтоорієнтованих співробітників)?
Як створити навчання, мотивацію і контроль співробітників?
Бажаєте дізнатись, як ваші партнери та конкуренти переживають карантин та з якими маркетинговим викликами вони стикаються? Беріть участь у нашому онлайн-опитуванні"Робота маркетингових команд під час карантину" та отримайте результати.
Правда, це все цікаво? Раніше ONLINE.UA розповідав, які тренди у соціальній відповідальності бізнесу здатні вбити існуючі компанії. Повне занурення у тренди і майбутнє маркетингу — на 13 Українському маркетинг-форумі відбудеться 3–4 червня в новому форматі великого онлайн-шоу.