Ніяких “після карантину”: долучайтесь до live-ефірів Українського маркетинг-форуму 15-17 квітня
Категорія
Економіка
Дата публікації

Ніяких “після карантину”: долучайтесь до live-ефірів Українського маркетинг-форуму 15-17 квітня

Ніяких “після карантину”: долучайтесь до live-ефірів Українського маркетинг-форуму 15-17 квітня
Джерело:  online.ua

Український маркетинг-форум, партнером якого вже декілька років поспіль виступає ONLINE.UA, продовжує щоденні онлайн-ефіри для маркетингової спільноти. Редакція публікує графік проведення live-дискусій та виступів у період 15-17 квітня, на які запрошено спікерів форуму та експертів з комунікацій, сервіс-дизайну, рекламного бізнесу.

Цього року 13 Український маркетинг-форум мав відбутися 14–15 квітня, але карантин змінив плани всіх. Подія відбудеться 3–4 червня в новому форматі великого онлайн-шоу.

А поки що організатори продовжують готувати і проводити онлайн-ефіри для бізнес-спільноти і запрошують усіх охочих долучитися і разом обговорювати актуальні питання, не відкладаючи це на “після карантину”.

15 квітня, 17:00–18:30, Український маркетинг-форум за старим стилем разом з kmbs, «Ланцюги постачань: баланс інтересів і нова логіка партнерств».

Модератор дискусії – Микола Чумак, засновник IDNT.

Учасники дискусії:

  • Євген Нетреба, комерційний директор Zakaz.ua;

  • Мар'ян Стасик, комерційний директор ТМ «Молокія»;

  • Сергій Войцеховський, член ради директорів BGV Group, co-founder мережі продуктових міні-маркетів «КОЛО»;

  • Олексій Коваленко, засновник групи компаній OPENMIND (бренд «Епікур»).

Разом з представниками FMCG та рітейлу 15 квітня поговоримо про наступне:

  • Що може змінитися у фінансових схемах, ціноутворенні, постачанні. Як трансформується ринок?

  • Якими є перспективи нових партнерств і нових логістичних домовленостей?

  • Як зміна поведінки покупців вплине на підсилення онлайну?

Панельна дискусія проводиться разом з партнером форуму – kmbs. Реєстрація для участі за посиланням.

16 квітня, 17:00–18:00, «Від ідеї до змін – за три тижні. Навіщо бізнесу потрібні Growth-команди», Валентина Уралова, співзасновниця міжнародного сервіс-дизайн-агентства INEX Partners.

Чи ви знаєте, що кожні три тижні можна тестувати мінімум 6 нових рішень, які дозволять бізнесу зростати навіть в кризу?

16 квітня в ефірі з Валентиною Ураловою, співзасновницею міжнародного сервіс-дизайн-агентства INEX Partners, поговоримо про інструменти і команди зростання. Реєстрація для участі за посиланням. Ви дізнаєтеся:

  • Як визначити, де потрібні зміни (показники / метрики бізнесу і етапи CJM, поведінка / звички людей).

  • Як побачити, що саме потрібно змінити (процеси, комунікації, поведінку персоналу, конкретний функціонал або механіки).

  • Як швидко створювати, тестувати і запускати нові рішення для росту.

17 квітня, 17:00–18:00, «Як вам покращити свій сервіс, і що це дало нам в “Планеті Кіно”?», Дмитро Деркач, співвласник мережі кінотеатрів «Планета Кіно».

Уже 17 квітня зустрінемось в нашому онлайн-ефірі із співвласником «Планета Кіно» Дмитром Деркачем, щоб поговорити про сервіс. Якщо ви зараз думаєте про те, як зміниться досвід ваших клієнтів після карантину і з чого розпочати, приєднуйтесь до нашого ефіру уже в п'ятницю о 17:00. Реєстрація для участі за посиланням.

Разом з Дмитром обговоримо:

  • Що таке сервіс і навіщо він потрібний?

  • Як працювати із скаргами та роздратованими клієнтами?

  • Як створити команду, яка по-справжньому любить своїх клієнтів (система підбору клієнтоорієнтованих співробітників)?

  • Як створити навчання, мотивацію і контроль співробітників?

Бажаєте дізнатись, як ваші партнери та конкуренти переживають карантин та з якими маркетинговим викликами вони стикаються? Беріть участь у нашому онлайн-опитуванні"Робота маркетингових команд під час карантину" та отримайте результати.

Правда, це все цікаво? Раніше ONLINE.UA  розповідав, які тренди у соціальній відповідальності бізнесу здатні вбити існуючі компанії. Повне занурення у тренди і майбутнє маркетингу — на 13 Українському маркетинг-форумі відбудеться 3–4 червня в новому форматі великого онлайн-шоу.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?