Просто та геніально — вчені розкрили ще один секрет довголіття
Наука та медицина
Дата публікації

Просто та геніально — вчені розкрили ще один секрет довголіття

Джерело:  online.ua

Іноземні вчені звернули увагу на те, що коли ссавці споживають менше калорій, температура їхнього тіла падає. За їхніми словами, це еволюційний спосіб допомогти зберегти енергію, поки їжа знову не стане доступною. Науковці наголошують, що це дуже корисно для здоров'я, але є одне але. Нещодавно вдалося з'ясувати, що зниження температури тіла може збільшити тривалість життя незалежно від обмеження калорій. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на дослідження, яке оприлюднило видання Science Signaling.

"Тобто якщо умови не дозволятимуть знизити температуру тіла, це може звести нанівець позитивний ефект від обмеження калорій. Під час дослідів на мишах позитивний ефект від споживання меншої кількості калорій був незначним, якщо температура тіла тварин залишалася колишньою", - йдеться в повідомленні.

Що цікаво, науковці наразі не можуть переконливо пояснити, чому ж обмеження калорій провокує корисні зміни в організмі. Їм важко відповісти, це обмеження калорійності так працює, зниження температури чи поєднання цих обох факторів.

Зазначається, що під час нового дослідження вчені влаштували експеримент, аби самостійно оцінити вплив зниження калорійності те температури тіла на організм людини.

"Науковці порівняли одну групу мишей з обмеженим вмістом калорій, які проживали при кімнатній температурі (близько 22°C) з іншою групою з мишей, які проживали при температурі 30°C. Тепле середовище викликало "термонейтральність". Тобто стан, при якому більшість живих істот не можуть легко знизити температуру тіла", - пише видання.

Окрім того, дослідники оцінювали мишей, вимірюючи рівень метаболітів або хімічних речовин, які виділяються внаслідок метаболізму. В крові та мозку тварин виявили молекули, які змінюються в результаті зниження або поживних речовин або температури тіла.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що  вчені дали універсальні поради, як дожити до 100 років.