Продажі McDonald's в четвертому кварталі збільшилися більше, ніж очікувалося, чому допоміг запуск продажів ранкового меню протягом усього дня в США, передає ONLINE.UA з посиланням на BВC News.
У компанії, яка працює на зміну свого бізнесу під керівництвом нового виконавчого директора Стіва Істербрука, сказали, що зміни зі сніданком допомогли їм збільшити продажі на 5,7%.
McDonald's в США розширив продажу сніданків на весь день в жовтні, сказавши, що це був найголовніший запит клієнтів.
Виручка в четвертому кварталі впала на 4% до $6,4 млрд через сильний долар, але прибуток виріс на 10% до $1,2 млрд, сказав McDonald's. Світові продажі гіганта швидкого харчування зросли на 5%. Компанія заявила також, що продажі на їх «швидко зростаючих» ринках, які включають РФ і Китай, виросли на 3%.
"Ми діяли сміливо і невідкладно в 2015 році, щоб перезавантажити бізнес і поставити McDonald's в положення, яке призведе до стійкого прибуткового зростання", - сказав призначений торік Істербрук.
- Категорія
- Економіка
- Дата публікації