Стало відомо, як підприємство РФ "Волга-Дніпро" хоче витіснити українське держпідприємство "Авіалінії Антонова" від надання НАТО послуг з негабаритних авіаперевезень.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "Коммерсант.ru".
"Волга-Дніпро" разом з "Антоновим" володіють більшою частиною комерційного парку важкого повітряного транспорту Ан-124 "Руслан", і ще в 2014 році компанії заробляли більше 2,4 тис льотних годин. Однак, в 2015-2016 роках обсяг годин знизився до 1,8 тис, і якщо в 2014 році ФРН заплатила свою частку від перевезень в 67 млн євро, то в першій половині 2015 року віддала лише 21 млн євро.
Чинний спільний контракт "Волги-Дніпро" і "Антонова" закінчується в грудні. "Авіалінії Антонова" подали заявку на тендер для програми Strategic Airlift Interim Solution, щоб здійснювати негабаритні авіаперевезення для Альянсу без участі Росії. Як стало відомо, "Волга Дніпро" на минулому тижні також подала самостійну заявку на даний тендер.
"Воно (джерело видання, - ред.) пояснило, що ще на початку року партнери по СП намагалися окремо брати участь в тендері НАТО. Але замовники прораховують можливі ризики збоїв в польотах, і так як відповідальність української та російської компаній в частині поставки комплектуючих або приналежності сертифіката льотної придатності поділена, то сторонам було запропоновано "виробити компроміс". Але для Києва питання "принципово політичне", і варіант подальшої співпраці виявився неможливим", - йдеться в повідомленні.
Як повідомляв ONLINE.UA, раніше стало відомо, що в 2016 році "Антонов" не випустить жодного літака через брак комплектуючих після розриву зв'язків з Росією.