"Російський McDonald's" вкрав логотип у виробника кормів для тварин — фотодоказ
Категорія
Світ
Дата публікації

"Російський McDonald's" вкрав логотип у виробника кормів для тварин — фотодоказ

"Російський McDonald's" вкрав логотип у виробника кормів для тварин — фотодоказ
Джерело:  online.ua

Росія продовжує псувати свою репутацію на міжнародній арені. Цього разу стало відомо, що логотип російської мережі фастфуду "Смачно і крапка", якою замінили американський McDonald's, виявився вкраденим у португальської компанії Matosmix. Варто зазначити, що ця фірма випускає корми для тварин.

Джерело: Фейсбук-сторінка Дениса Казанського

"Російський McDonald's" вкрав логотип у виробника кормів для тварин

Про схожість логотипів першим заговорив у своїх соціальних мережах український журналіст Денис Казанський.

Логотип компанії "Смачно і точка", яка тепер працює в Росії замість Макдональдса, виявився вкрадений у португальської компанії Matosmix, яка займається виробництвом кормів для тварин. Кормів. Для. Тварини. Так, це не жарт. Давно говорю, що жодна антиросійська пропаганда не потрібна. Вони чудово справляються самі, без сторонньої допомоги, - написав Денис Казанський.

Користувачі мережі підтверджують, що логотипи дійсно дуже схожі – у них використані практично однакові графічні елементи. Розрізняються лише колірне рішення та пропорції.

Фото - скриншот

Не можна також не згадати про те, що компанія Matosmix має альтернативне рішення за кольором. Воно ще більше нагадує логотип "російського Макдоналдса", адже ідентичнимє колір тла.

Як уже згадувалося раніше, ресторани мережі McDonald'sу Росії перейменували на "Смачно і крапка". Нові ресторани почали працювати в тих самих приміщеннях, в яких працював McDonald's, а меню практично не змінили. Що важливо розуміти, McDonald's пішов з російського ринку через вторгнення РФ в Україну.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?